Wie baalt er nog meer omdat vandaag de RD is verschenen??

A

Anoniem

Guest
Ik in ieder geval wel... na twee dagen overtijd kwam die gruwelijke RD  om de hoek kijken..... grrrrrrrrrrrr........... maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen!! Ik probeer positief te blijven!!! Voor ons ronde 3 voor 1e kindje! en bij jullie?

Liefs karen

hoi karen,
bij jou ook weer verschenen,k.t zeg
naar ronde 3 dus...
heb wel voor je geduimd maar niet geholpen dus
liefs mier

ja.. ik baal en ben onzeker.. (zie onderwerpen, ojee..)  
ik heb nu dus bloedverlies en vraag me echt af wat het is. of RD of innestelbloeding.
pff er is niets ergers dan in onzekerheid zitten.

Ik wens jullie veel klusplezier over 1,5e week

Liefs Eva

Hoi Hoi,

Mier: het duimen heeft inderdaad niet geholpen, maar goed dan gaan we samen weer na de volgende ronde!! nieuwe ronde nieuwe kansen!

Eva: Bij jou is het nu dus ook weer spannend, ik hoop voor jullie dat het wel raak is!! en dat die bloeding een innestelingsbloeding was. Wij gaan over 1,5 week idd weer flink klussen. Ik denk dat ik deze maan maar eens ovulatietesten ga gebruiken.

Is er iemand bekend met ovulatietesten en welke kan ik het beste bestellen??

groetjes karen

Shit Karen, dus ook bij jou die ellendige RD's
Lijkt erop dat we met z'n allen naar de volgende ronde gaan. Na volgende ronde gaan we ervoor om met z'n allen naar het zwanger-forum te gaan!! Bij mij zijn de rd's gisterem goed doorgezet en we gaan nu naar ronde 2.

Liefs Anoek

Shit Karen, dus ook bij jou die ellendige RD's
Lijkt erop dat we met z'n allen naar de volgende ronde gaan. Na volgende ronde gaan we ervoor om met z'n allen naar het zwanger-forum te gaan!! Bij mij zijn de rd's gisterem goed doorgezet en we gaan nu naar ronde 2.

Liefs Anoek

Hi Anouk,

De RD's zijn bij mij ook verschenen ja, ik baal als een stekker maar goed... we gaan maar weer op naar de volgende ronde... voor mij ronde 3! hopelijk gaat ons groepje deze maand allemaal door naar het zwanger-forum!!! Want deze maand is het bij geen van ons allen gelukt..... Het zou natuurlijk wel super gezellig zijn als we met z'n alle door gaan!!!

Weet jij trouwens welk merk ovulatietesten ik het beste kan gebruiken??

Liefs karen

Hoi Karen,

Volgens mij weten we alleen van Poppie nog niet of het deze ronde gelukt is... Of heb ik het gemist?
Ik heb zelf geen ervaring met ovu-testen, want ga zelf pas naar ronde 2 en vind het er nog te vroeg voor. Ik heb wel gehoord dat die van CB goed zijn, maar wel duur. Er zijn ook meiden die via internet bestellen, maar weet niet of die goed zijn (metacare of zoiets). Misschien anders even topic openen? Zijn meer meiden die ze gebruiken en die kunnen je vast wel helpen!

Weltrusten voor straks! Ik ga zo lekker naar bed. Morgen weer werken.

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan