Wie baalt er nog meer omdat vandaag de RD is verschenen??

Balen Karen, dat ze bij jou ook zijn verschenen, en bij jou ook Eva!
Maar we blijven positief, we gaan vol goede moed de nieuwe ronde in. Je hoopt natuurlijk altijd dat het snel raak zal zijn, en er zijn deze maand veel meiden bij wie het in ronde 1 raak was. Ik heb voor mezelf in mijn hoofd dat ik echt uiterlijk december zwanger wil zijn. Maar elke keer is die laatste week voor NOD toch wel heel spannend!!! Ik voel me nu een stuk relaxter dan vorige week. Over een paar weekjes heb ik de zenuwen toch weer.

We gaan ervoor!

Pink

Over de ovulatietesten: ik heb ze van Clearblue. Ze zijn wel prijzig en ik heb wel twee pakjes nodig voor mijn cyclus, maar ja, ik heb het er nu nog wel voor over. Tussen mijn kortste en langste cyclus zitten 16 dagen, dus om nou iedere maand zowat van het begin tot het eind om de dag te klussen....... Het moet natuurlijk leuk blijven!! Zo krijg je gewoon wat meer duidelijkheid. Ik heb ze trouwens laatst gekocht toen bij de DA 20% korting op alles was. Heb maar twee pakjes gekocht, want ja, stel je voor dat het raak is en dan zit ik met die dure testen!!
Je kunt ze ook via internet bestellen, heb ik geprobeerd op advies van iemand van het forum, deze zijn stukken goedkoper, maar ik kon de betaling niet rond krijgen. En van Clearblue weet je toch dat het goed is....

Succes

Pink

Hi Meiden,

Bedankt voor jullie reaties!! Super!! Ik had er gisteren echt t balen van, maar goed vandaag heb ik zoiets van nieuwe ronde nieuwe kansen... Voor t zelfde geld was ik pas over een week ongi geworden en moest ik nog langer wachten op de volgende ronde..
Ik heb nu trouwens ook via internet ovulatietesten besteld van sensitest.. die hebben het CE keurmerk dus dan zullen ze wel goed zijn!! Ik heb er 12 besteld en ook meteen 3 zwangerschapstesten. Dat was een pakketje voor 19,49 euro,.. dus dat viel best mee!

Maar onder welke topic zullen we een nieuw forum openen??

Liefs Karen

Hoi Karen en de rest!

Oh Karen wat jammer voor je dat de RD's zijn gekomen! Ik lees het net! Echt vervelend maar ooit heb jij ook zo'n klein frummeltje in de groeien hoor!

Ik ben net naar de dokter geweest, inwendig onderzoekje gehad (om te vragen waar die rugpijn en rest vd kwaaltjes van kwamen). Het heeft waarschijnlijk allemaal met ontpillen te maken. En ze kon voelen dat ik niet zwanger ben.
Dat slijm (innestelingsbloeding) wat ik zondag 2 weken geleden had, kan ook  m'n ei zijn geweest zei de dokter. Als ik daar dus vanuit ga zou ik een dezer dagen wel ongi moeten worden.
Als ik over 2 weken nog niet ongi zou worden, zou ik een testje kunnen doen of weer even naar de dokter. Maar het voelde allemaal wel goed daarbinnen, dus da's wel fijn!!

Nou ladies, nieuwe rondes nieuwe kansen! Ik hoop dat ik gauw ongi word, want dan zit ik nog rond dezelfde NOD als jullie allemaal, wel zo gezellig!!

Groetjes Stef!

hee karen,
al een nieuw topic bedacht???en hoe gaat het??
liefs  mier

Terug
Bovenaan