wie begint er ook met clomid volgende maand??

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden.
Ik heb pco en begin volgende maand naar een 10 daagse kuur met provea om de cyclus op gang te brengen met clomid. zijn er nog meer meiden die hier mee beginnen of bezig zijn??

xxx

Hoi Niekje,

Ik slik nu al een poosje clomid, en het valt allemaal wel mee hoor, ik heb soms
last van opvliegers,e en dit dan vooral 's nachts!! Maar verder heb ik er geen last van.
Dus laat je niet gek maken door al die verhalen van misselijk, hoofdpijn enz!!!

Ieder lichaam is anders!! Dus suc6 en hopelijk ben je snel zwanger.

Groetjes

Hoi,

Ook ik heb pco.
Als de rode duivels zich deze maand toch laten zien dan wordt ik doorverwezen naar de gyn.
Bij de eerste ook clomid gebruikt, bij de 2e niet, ging na 5 maand spontaan.

Maar eerst maar eens afwachten wat er gaat gebeuren nu...
RD of niet.

Gr. Mamaloe

Hallo,

Ik ben gisteren bij de gyn. geweest. Moet het verhaal nog even laten bezinken geloof ik.

Maar ik start binnenkort met duphaston en daarna met Clomid. Heb een hele lange cyclus.
Hebben jullie hier al ervaring mee?

Groet,
Inge

Misschien een domme vraag, maar wat is pco?
Hoe lang duurt jouw cyclus gemiddeld of wordt je helemaal niet ongesteld?
Ben even benieuwd, want ik heb maandag de huisarts gebeld en die zij dat we maar gewoon moesten proberen zwanger te worden. Ik heb een cyclus tussen de 6 en 10 weken....
zijn clomid hormonen?
Dan weet ik misschien wat ik kan doen als het bij mij ook niet lukt.

Groetjes Lisanne

Misschien een domme vraag, maar wat is pco?
Hoe lang duurt jouw cyclus gemiddeld of wordt je helemaal niet ongesteld?
Ben even benieuwd, want ik heb maandag de huisarts gebeld en die zij dat we maar gewoon moesten proberen zwanger te worden. Ik heb een cyclus tussen de 6 en 10 weken....
zijn clomid hormonen?
Dan weet ik misschien wat ik kan doen als het bij mij ook niet lukt.

Groetjes Lisanne

Hoi Lisanne,
Ten eerste domme vragen bestaan niet hoor :)
PCOS is een afkorting van Poly Cysteus Ovarium Syndroom
Nu is dit iets wat heel uitgebreid is want als je op google gaat zoeken vind je
heel wat maar je hebt natuurlijk nooit alle symptomen ervan.
Bij mij is het zo dat ik geen spontane eisprong heb.
Mijn lichaam maakt dus wel eitjes in de eierstokken aan maar deze springen dus niet vanzelf. Hier ben ik achter gekomen doordat ik elke maand een cyclus had van ongeveer acht weken en deze maand zit ik zelfs al over de 13 weken.
Ik ben hier achter gekomen door een inwendige echo bij de gyn.
Ik heb nu tabletten om de menstruatie op te wekken en daarna beginnen we met clomid om de eisprong te regelen. Het is dus idd een hormoon.

Hoe lang ben je al gestopt met de pil en zijn jullie ''bezig'' ?
Het kan natuurlijk ook zijn dat je nog moet ontpillen. Ik had dit namelijk ook al voor ik met de pil begon. Als je al een tijd gestopt bent en je wil meer weten moet je gewoon vragen of de huisarts je door stuurt, dit is tenslotte je eigen keuze en jouw lichaam!

Nou veel succes en vergeet niet dat ieder mens en dus ook elk lichaam anders is, wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen met een lang cyclus ook pcos heeft.

Laat je nog iets van je horen??

xxx Niekje 78

Hallo meiden hoe gaat het inmiddels met jullie???
Ik zit nog steeds te wachten.....nog 3 dagen dan ben ik klaar met mijn tabletjes en moet mijn ongi komen en dan kan ik beginnen met clomid. Ben wel heel benieuwd hoor.

xxx

hallo meiden,
ben sinds 15 weken de trotse moeder van een zoontje die ook met behulp van Clomid "is ontstaan"! wij hebben ook erg lang geprobeerd zwanger te raken en uiteindelijk is het toch gelukt.
Dus geef de moed niet op!

groetjes

Terug
Bovenaan