wie begint er ook met clomid volgende maand??

Hoi Niekje,

Een beetje late reactie, maar hier ben ik dan..
Ik ben in augustus gestopt met de pil, dus ik verwacht dat de meeste hormonen nu wel uit mijn lijf zijn?
Deze maand zijn we onze 1e ronde begonnen, dus het is niet zo dat het niet lukt om zwanger te worden, want we zijn nog niet eens begonnen haha...
Ik was alleen bang dat ik misschien een half eitje ofzo zo produceren en dat dat eitje bevrucht zou worden en dat er dan dingen mis zouden kunnen gaan...
We gaan het gewoon proberen, misschien worden mijn cyclussen nog wel korter of misschien blijft het zo, we zien het wel. Het is wel irritant, maar geen ramp.
Ik hoop gewoon dat het snel gaat lukken, en anders kom ik gewoon jou om raad vragen!
Ik heb ook al wel gezien dat ik lang niet de enige ben die rond de 40 dagen zit. ik mag nog niet klagen...
Ik hoop op een wonder, voor ons allemaal trouwens, dat we maar snel zwanger mogen raken en er van kunnen genieten!
welke ronde zit jij?
groetjes lies

He niekje,
Ik heb trouwens nog even op google gekeken, maar ik zie eigenlijk geen kenmerken staan die bij mij van toepassing zijn, behalve dan de lange cyclus.
Gewoon maar even afwachten voor mij!
xx

Hoi Liesje
Wij zijn vanaf april 2006 bezig dus bijna een jaar. Tja en het aantal ronde's heb ik niet helemaal bij gehouden omdat mijn cyclussen niet normaal zijn...
hahah.
Wat google betreft, de gyn vertelde mij dat pcos heel uitgebreid is maar wat voor symptomen en zo er allemaal zijn durf ik je niet te vertellen hoor hahah maar het meest voorkomende zijn de lange cyclussen.

Nou veel succes en hoor wel weer van je hoe het met je cyclus verder gaat...

xxx

hoi
ook ik heb een lange cyclus en ben van de oudste zwanger geraakt met behulp van clomid. Ik had wel veel last van de bijwerkingen, maar ben sowieso erg gevoelig voor hormonen (ook van de pil, en helemaal toen ik zwanger was. Mijn man noemt mij dan  ook een hormonen bommetje....
Van de tweede ben ik wel spontaan zwanger geraakt, en hoop dat het met nummer 3 ook zo gaat lukken.
Jij heel veel succes...

groetjes
Melanie

Hey wat leuk dat jij ook zo zwanger werd van de 2e. Was bij ons ook het geval. De eerste met clomid en de 2e na 5 maand spontaan.
Wij gaan nu ook voor de derde.
Hoe lang zijn jullie al bezig? En is je cyclus op regel?
Wij vanaf aug. en mijn cyclus is een puinhoop.
Zit nu op dag 42 en nog geen ongi te zien.

Groetjes Mamaloe

Hoi
Ben eind december met de pil gestopt, en zit nu op dag 36 en nog geen spoor van mijn ongi. Kan ook niet zwanger zijn, want we hebben condooms gebruikt. Wil eerst een paar cyclussen afwachten, beetje ontpillen en kijken hoe mijn lichaam gaat reageren.
Bij de oudste heb ik half jaar clomid gebruikt, de 2e was ik na 3 maanden spontaan zwanger. (mijn eerste zwangerschap trouwens na 1 maand, maar werd een miskraam). Hoop nu dat het weer snel gaat, maar als het wat langer duurt is ook prima. Hoe oud zijn jouw kids ? Ik heb 2 meiden van 2 en bijna 4.
groetjes Melanie

Hoi!

Waarschijnlijk kan ik me hier straks ook aansluiten want mag strakjes naar de gyn.
Het voorstel van mn huisarts is beginnen met clomid.
We hebben al 2 koters van 4 en 2 jaar (jongens).
Bij de eerste dus ook clomid gehad.
Bij de 2e niet, spontaan zwanger na 5 maand.

Wat ik mij nu afvroeg, op welke dag start je dan met clomid?
Ik ben vrijdag ongesteld geworden (is nu trouwens alweer over) en hoop natuurlijk dat ik dan snel mag starten.
Weet het niet zo goed meer van de eerste op wat voor dag dit nu is.

Groetjes mamaloe

Hoi Mamloe78
Ik moet dadelijk op dag 3 van mijn cyclus bloedprikken en dag 4 beginnen met clomid.
Dit tot en met dag 8 en dan op dag 10 naar de gyn voor een echo.

xxx

Terug
Bovenaan