Hoi hoi, ik ben Judith, 25 jr en mama van twee meiden (2,3jr en 7,5 wk) ben bewust' full-time mum'. Ik heb ook veel rotopmerkingen gekregen, maar nu valt het wel mee of misschien boeit het me gewoon niet meer zo. Bij de eerste was t zo van, ow lekker makkelijk, laat je vent maar lekker werken, kan jij lekker thuis op de bank hangen. Nou bullshit hoor! Ik ben altijd de hele dag druk. We hebben een aardig groot huis dat echt niet uit zichzelf schoon blijft, boodschappen zijn altijd gehaald, kindjes zijn verzorgd. Vind het jammer dat je soms het gevoel krijgt verantwoording te moeten afleggen. Mijn meisjes krijgen alle aandacht en ze zijn allebei supervrolijk altijd! Nu we er twee hebben, zijn de opmerkingen wel minder tot niet meer. Misschien dat ze denken dat je met één de hele dag op de bank hangt ofzo. Maar goed, iedereen moet lekker z'n eigen ding doen. Ik denk, mama gelukkig, kindjes gelukkig. En als mama zich met werken gelukkig voelt, lekker doen! Maar laat elkaar in de waarde.. toch? Liefs Jude