wie boven de 30 proberen ook zwanger te worden?

Hoi allemaal,
Ik ben 32 en heb 2 kinderen (3 en 1) en het begint van beide kanten weer een beetje te kriebelen, want we willen graag nog een kindje. We zijn nog niet echt 'bezig', we zien wel hoe het loopt.
Voor degene die wel 'bezig' zijn: succes met snel zwanger raken!!!!
Groetjes Anne.

hoi   allemaal,

wij willen   na   allebei   al   kids   te   hebben   uit   een   andee   relatie  ,ook   heel   graag   een kindje   van   ons     saampjes..
ik   ben   36   en   mn   vriend is   43.

we   zitten   nu   in   ronde   nummer   3 dus   valt   allemaal   nog   mee..heb   wel   afgelopen   november een   miskraam   gehad   na   ruim   14 weken   zwanger   te   zijn   geweest..

dat   was   emotioneel   bes t zwaar   maar   we   willen   toch proberen nog   een   kee r zwanger te raken..

iedereen   veel   susses met   zwanger   proberen   t e worden..

liefs   maagd   xxx
oja   ik   heb   zelf 4   kids   en   mn   vriend   2....wat   vinden   jullie daarvan   dat wij toch   nog   kiezen   van   een   kindje   van ons   samen...ik   heb   de   kids van   mij   volledig   bij   me   en zijn   kids   afen   toe..

Hallo Mirjam en natuurlijk ook de anderen,
Toen ik mijn miskraam kreeg (zo'n 4 weken geleden) was ik bijna 7 weken). Ik heb het er heel moeilijk mee gehad en je toekomstbeeld is helemaal weg. Nu heb ik het gelukkig met een plaatsje kunnen geven en kijken we alleen maar vooruit. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het gemis wel heel erg is. Desondanks gaan we er wel voor en hopelijk zal de 2e IUI behandeling resultaat geven.
Groetjes Jeanette

Hallo mede dertigers.

Ook wij zijn bezig om zwanger te raken en zijn beide (bijna allebei, mijn vriend in maart) 30.
Ik zelf wordt in mei alweer 32 en het kriebelt bij mij al vanaf dat ik me kan herinneren dat ik kinderen wilde.
Maar goed soms loopt het in het leven niet zoals je wenst en kom je pas op wat latere leeftijd de juiste persoon tegen met wie je dus ook echt kinderen wilt.
We kennen elkaar nu aanstaande juni al wel 6 jaar, maar de mogelijkheid was er tot afgelopen november niet om samen te wonen door persoonlijke omstandigheden.
Maar nu wonen we dan sinds november 2005 echt samen en eigenlijk door het gesprek wat ik met mijn nieuwe huisarts, ook die van mijn vriend, zijn we toch wel op een ander spoor gebracht wat betreft het proberen om zwanger te raken.
Hij bracht ons erg duidelijk te gehore dat de leeftijd van mij toch best wel meespeelt. Ja dat wist ik zelf ook wel, maar toch als iemand anders dat dan zo duidelijk tegen je zegt ga je nog eens goed nadenken en er over praten.
Dus hebben we besloten om er toch maar gewoon te gaan kijken wat de natuur zich brengt.
Ik zelf heb er alleen niet zo'n goed gevoel bij omdat ik ergggg onregelmatig ongi ben.
Zoals al eerder ergens gemeld vanaf mei gestopt met de pil ( nog niet om zwanger te worden, maar omdat ik er gewoon veel bijwerkingen van had) en vlak daarna ongi geworden, dus ik dacht goed zo....maar toen tot en met eind augustus gewacht op 2e keer en nu wacht ik dus nog steeds op de volgende.
Heb voor de zekerheid vorige week ofzo een test gedaan, maar niet zwanger.
Dus als het zo wegblijft wil ik eind van deze maand toch maar naar de huisarts om te horen wat die ervan zegt.
Ben ook deze week begonnen met de tarwekiemcapsules en slik al wel foliumtabletten.
Ach en verder zien we het wel. Gelukkig hou ik bijna dagelijks babietjes vast in mijn werk als kraamverzorgende, maar soms is dat ook wel moeilijk.

Nou ik probeer gezellig mee te kletsen bij de dertigers want daar hoor ik toch echt bij.
Hebben jullie nog vragen dan hoor ik het wel.
Groetjes Esther

Hoi allemaal,

Ik ben net 32. Mijn man is 36. Ik zit in ronde 2 voor ons 1e kindje.
We zijn vrij laat begonnen, omdat ik een aantal jaren geleden zwaar depressief ben geweest. Therapie en medicijnen enzo.
Nou gaat alles weer goed.  Ik ben weer bijna een jaar aan het werk en omdat het nou  met mij weer goed gaat, wilden we kijken of we ons hervonden geluk uit konden breiden.
Ik hoop dat dat nou wel allemaal een beetje mee wil zitten, maar ja dat is nog afwachten.

Groetjes

Jolanda

Hoi,

Ik ben Roselien,35 jaar oud,heb twee mooie kindjes uit vorig huwelijk
van 7 en bijna 6.Een keer doodgeborene gehad met 21 weken.{was voor de
twee}

En nu onlangs tweede miskraam gehad.

Wil dolgraag nog een kindje.

Ik hoop dat het nu wel lukt en weer goed gaat.

Liefs Roselien.

Terug
Bovenaan