wie doet dit nog meer? tips welkom

bedankt voor de tips

Er komt nog een probleem bij.
Ons meisje heeft het altijd heel snel warm en zweet veel.
dus ik kan niet teveel aan doen bij haar.
Slaapzak MET veiligheidsspeld krijgt ze ook zelf open.
Maar kan idd die pyamapakken eens proberen. maar dan moet het eerst wat minder warm zijn.

Groetjes

wat een lastige situatie zeg!
Ik herken het niet van Sarah maar de genoemde tips klinken wel logisch...maar ja als het zo warm is heb je daar niet veel aan vrees ik.
Wel erg vervelend dat de hele boel dan steeds onder zit. Ik hoop voor je dat het een korte fase is en dat de lol er snel afgaat voor haar.

succes Tamar

Hoi Marianne,

Gelukkig hier ook niet, maar ik kan me indenken dat het echt heel erg lastig is.... zit je echt niet op te wachten!
Dat idee van die pyjama met knoopjes op de rug is denk wel een goed idee.
En heb je al aan Anne-Sophie gevraagd waarom ze het doet en dat het niet mag?
Zou ik proberen uit te leggen. Feline doet ook wel eens iets dat ik niet goed vind en als ik echt duidelijk uitleg (zonder boos te worden) dat het niet mag, dan luistert ze wel.

groetjes Maris

Hoi, alss eerste een heel vervelend probleem lijkt me ja... Hoe oud is ze? Slaapt ze in ledikant of groter bed? Anders zou ik zeggen trek r niks aan en zet een potje in haar kamertje of zou ze dan nog alles onder smeren? Misschien ivm warmte...tja je zoekt een oplossing...maar of dit m is....Ik wens je veel succes

Dominique

Hey,

Hier ook geen oplossing en gelukkig ook geen ervaring met Sam. Maar wel ervaringsdeskundige. Ik heb het als klein kind zelf gedaan. Ik peuterde de luier uit elkaar (vies of niet, maakte niet uit) en stopte de stukjes in mijn neus en oren. Ik zal eens vragen hoe ze dat toen opgelost hebben.
Veel succes ermee!!

Groetjes van een andere viespeuk

Terug
Bovenaan