Wie doet er mee aan moeders voor moeders???

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik ben op dit moment 6 weken zwanger en weer meedoen aan moeder voor moeders.
Ik had de vorige keer gezworen het nooit meer te doen maar was zo blij met m'n positieve test dat ik me gelijk op gegeven heb  
Ik ben nu toch wel blij dat ik nu andere vrouwen kan helpen die moeilijk zwanger kunnen raken.
Vanavond komt er een vrouw met de 2 kratten en kan ik vanaf vanavond 10 weken lang in een fles plassen.

Ben erg benieuwt of er meerdere zijn die hier aan meedoen, ik lees er namelijk erg weinig over.

Liefs Bianca.

morgen komen ze alweer de laatste kratten ophalen... gelukkig...
ik weet dat het voor een goed doel is.. maar wel een gedoe.. geknoei... en dan nog de stank uit die flessen...
ik zou het een eventuele volgende zwangerschap wel weer doen.. mar ben voor nu blij dat morgen het afgelopen is..
groetjes femster

Hoi,

ik heb het bij mijn eerste zwangerschap wel gedaan en zei toen ook: pff...volgende keer niet meer hoor!
Nu ben ik 7 weken zwanger en ik heb me inderdaad nog niet opgegeven. Maar wel met een dubbel gevoel. Het is natuurlijk wel erg mooi als je er anderen mee kan helpen!! Denk er nog even heel snel over na en dan kan ik nog bellen. Maar ik denk dat ik het laat dit keer!

groetjes Mellow

Hoi,

Ik doe ook mee aan moeders voor moeders. Ik vind het geen probleem om mee toe doen. Ik doe het voor een goed doel en daar denk ik dan aan als ik s’ochtends de fles weer moet opendraaien en ik kokhalzend in de gang zit. Hahaha..

Ha!

Ja, sinds gisteren weer aan het flessenplassen. Inderdaad niet leuk en fijn dat ik niet de enig ben die knoei. Wel goed om met relatief weinig inspanning anderen te kunnen helpen.
Nu mooie blauwe flessen. Zien er nog lekker nieuw uit.

Ik vind dat het onderwerp ook weinig bekend is. Bij die mensen waarbij ik het aansnijd is het compleet nieuw. In mijn regio schijnt het druk te zijn. Idee bij de medewerkster was dat de kredietcrisis extra zwangeren oplevert!

Ik mag tot en met 30 juni. Dat is weer een hele tijd en dan zal ik het ook wel weer beu zijn. Goede nieuws is dat de zwangerschap dan dus ook al 16 weken onderweg is ipv de magere 6 van nu.

Doe vooral weer mee! Succes

Groetjes,
Tamar

quote: MP3kind reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-04-2009 14:47:47'));

Ha!

Ja, sinds gisteren weer aan het flessenplassen. Inderdaad niet leuk en fijn dat ik niet de enig ben die knoei. Wel goed om met relatief weinig inspanning anderen te kunnen helpen.

wat nou weinig inspanning.. door al mijn onhandige geknoei moet ik nu elke dag het toilet schoonmaken.. hahaha dat is ook inspanning hoor...

maar ik heb het er wel voor over... als ikzelf niet zo makkelijk zwanger zou raken zou ik ook blij zijn dat andere vrouwen urine voor mij zouden verzamelen... dus doe ik dat nu ook voor andere..

Hoi hoi,

Ja hier ook een flesseplasser!! Gelukkig hebben ze kannetjes meegeleverd dat scheelt wel geknoei. Ik mis alleen mijn rustmoment in dat kleine kamertje. Even lekker zitten zit er niet in, daar zouden ze wat op moeten vinden!
Ik ben 6 weken en 3 dagen en mag ook tot ongeveer 27 juni flessen vullen. En ik ben het levende voorbeeld van het goede doel! Ik ben bij mijn derde icsi zwanger geraakt, jahoeeee!!! Dus ik heb dankbaar gebruik gemaakt van het hormoon fsh in de pregnylspuiten.

Succes allemaal!

Groetjes Bello

Ben sinds een weekje weer litermaat/blauwe fles vrij... Op zich heb ik er weinig problemen mee gehad, maar na tien weken was ik wel een beetje klaar met het plassen boven een litermaatje.

Vond het in ieder geval een kleine moeite om te doen en ik hoop maar dat ik er iemand mee heb kunnen helpen.

Terug
Bovenaan