Hallo allemaal,
Ik doe ook mee met Moeders voor Moeders. Bij de eerste zwangerschap heb ik niet meegedaan omdat ik dacht dat je ook later in kon stappen, dus ik was al te laat met aanmelden. Ik ben blij dat ik nu wel mee kan doen om al die mensen waar het niet zo makkelijk gaat als bij mij (beide keren meteen zwanger!) meer kans te geven ook zwanger te raken.
Ik moet zeggen dat ik niet zo'n moeite heb met het plassen in die maatbeker en de lucht uit de flessen valt me wel mee. Ik heb de kratten ook meegenomen toen we op een mini vakantie waren en gewoon op ons vakantieadres ze braaf gevuld.We waren emt de auto, dus dan is het niet zo'n probleem ze even mee te nemen.
Mijn moeder heeft ook meegedaan toen ze zwanger was van mij en mijn broer en zus. Ik vind het een mooi idee dat moeders voor Moeders al zolang bezig is en dat het ook echt helpt.
Ik zit er op zich niet zo mee dat de urine ook andere producten blijkt te kunnen maken die niets met zwanger worden van doen hebben, het leeuwendeel wordt tenslotte toch echt gebruikt voor vrouwen die moeder willen worden. Er zijn genoeg andere medicijnen, ontwikkeld via subsidies en bijeen gecollecteerd geld, waarvan bepaalde stoffencombinaties ook positieve neveneffecten hebben in de cosmetica industrie. Eigenlijk niet gek dat die kennis dan ook daar gebruikt wordt.
Groetjes, Sara