wie doet ook mee aan alife studie????

hoi
zijn er hier ook die zwanger zijn of willen worden die meedoen aan de alife studie
dit is een studie die gedaan wordt na herhaalde miskraam (bij 3 of meer)
vr gr mik

He Mik,

Ik doe er aan mee!
Ben eind aug net rond mijn eisprong begonnen en nu al bijna 12 weken zwanger!! tot nu toe gaat alles goed met ons wondertje. Heb 3 vroege mk (steeds tussen 4,5 en 6 weken)gehad het afgelopen jaar. Nu dus voor de 4e keer zwanger.

Doe jij ook mee? Of denk je over om mee te gaan doen?

groetjes,
Dionne

hoi dionne
we zijn ongeveer 6 weken geleden begonnen mijn laatste miskraam was 13 juli 2007
6 weken later zijn we in het amc geweest en gesprek gehad met stef kaandorp en  zijn 4 weken later begonnen met  de zakjes we zitten in groep 1 en  jij in welke groep ben jij ingeloot ????
we slopend om in 1 jaar tijd zoveel miskramen te hebben vind je niet ????
mijn eerste miskraam heb ik gehad op 10 juli 2001 daarna op 6november 2001  
daarna heb ik een  zoon gekregen uit een zwangerschap van twee kindjes we wisten met 9 weken dat bij de ene geen  hartaktie zat en ben die met 17 weken verloren  
daarna kreeg ik het hellp syndroom en werd mijn zoon met 34 weken geboren
ongeveer 14 maanden later voelde ik mij niet goed en bleek ik zwanger te zijn van onze dochter dit was een  verassing !!!
we hebben dus  al een zoon en dochter maar het begon weer te knagen en wilde nog zo graag een  kindje  
helaas kwamen we met 11 weken  bij de gyn en zat er  geen hartaktie dit was  een  schok voor mijn man en 2 kinderen zelf had ik dit gevoel al wel  
ik las dat het bij jou dus ook al vroeg  mis ging bij ons was het 2 x met 13 weken en  1 x met 11 weken.
fijn dat je nu al zover bent al zul je natuurlijk  wel onzeker zijn en blijven is mijn ervaring  
ons verlangen is nog steeds groter dan de angst vandaar dat we ook weer hopen dat we snel weer zwanger zijn !!!!
k'heb al wel een ieniemienie beetje hoop dat het deze maand gelukt is !
gr mik

He Mik,

Ik zit in groep 2 (ascal of placebo), geen idee wat het is, maar het gaat hier nu wel goed :) en dat is alles dat voor ons telt.
Het is idd behoorlijk slopend om  zoveel mk te krijgen, gelukkig werd ik wel telkens snel weer zwanger (steeds 2e of 3e ronde weer), dus veel tijd om stress te krijgen over wanneer het nu weer eens zou lukken hadden we niet. Wel hakt het er emotioneel behoorlijk in omdat het zo kort achter elkaar gebeurde allemaal.
Maar goed, op het moment is het toch elke week een beetje meer genieten. Ik heb nu best wel vertrouwen dat het goed blijft gaan, aangezien het de vorige keren al voor de 6 weken (met de innesteling?) mis ging. Sinds ik deze zwangerschap een kloppend hartje gezien heb, geloof ik echt dat alles goed blijft gaan. Tuurlijk dek je jezelf in tegen tegenslagen, dus je blijft terughoudend, maar toch. Nu nog steeds alles goed gaat (zaterdag gaan we de magische 12 weken grens over) durf ik er wel van te gaan genieten.
Ik hoop voor je dat je gevoel goed is en dat je idd alweer zwanger bent. Wanneer is je NOD? We duimen voor jullie!

groetjes,
Dionne

hoi dionne
fijn dat je die magische grens bereikt hebt dan verandert het al wel een beetje
ben je onder controle bij de vk of gyn ???
ik vind zelf dat het grote genieten begint bij het moment dat je leven voeld
als je dan een onzeker moment hebt en je voelt dan je baby is het weer over
heb vanmorgen getest en er waren 2 streepje alleen was het wel heel vaag maar ik moet eigenlijk volgende week zaterdag pas ongesteld worden !
ben echt heel verbaasd dat ik zo snel voelde dat het weer zover was tís natuurlijk al wel mijn 6e zwangerschap maar toch ben voorzichtig blij!!!
stop want er komen pottekijkers aan
gr mik

Terug
Bovenaan