wie doet ook mee aan alife studie????

he Mik, ik ben onder controle bij de gyn en zou als met 12 weken alles goed was terug mogen naar de VK. Echter ivm bloedverlies en veel  bloed  in de baarmoeder (maar gelukkig buiten de vruchtzak, dus het komt niet van ons kindje) blijf ik nog ff bij de gyn. ik hoop dat het snel weg is en weg blijft zodat ik idd naar de VK mag.
2 streepjes is zwanger he. gefeliciteerd!!!
Klinkt goed, maar je hebt dan wel erg vroeg een posi test zeg! Nog nooit gehoord dat
iemand een week voor zijn NOD al posi testte. Kan het misschien zo zijn dat je toch al langer zwanger bent? Lange cyclus of zo?

groetjes,
Dionne

He Jeanette,

Doe je al lang mee aan de alifestudie? ik las in mijn topic dat jullie er deze maand weer voor gaan, dus ik hoop dat jullie snel net zo'n mooi resultaat hebben als wij!!

liefs,
Dionne

@Mik Ik zit in groep 2, weet dus niet of dat de placebo groep is of de medicijnen. Mijn laatste miskraam is ongeveer 2 maanden geleden, was pas net 4 dagen overtijd, maar toch.

@Dion, Ik doe vanaf september mee aan de alife studie, de eerste keer een week na de eisprong pas gestart met medicijnen omdat ik pas sinds die datum mee deed, maar dat is dus weer geeindigd in een mk.. Daarna even gestopt met medicijnen en na de laatste menstruatie weer begonnen.
Ik hoop dat dit mijn poging wordt om een gezonde zwangerschap te krijgen.
Ik zie iedereen met wie ik contact heb zwanger raken en bij mij lukt het niet en dat is wel zwaar.
Jeanette

Terug
Bovenaan