Wie doet wat?

Hallo,

Ik vroeg me af wie huismoeder is en wie er werkt en hoeveel dagen dan. Wat je dan met de kinderen?

Ik werk 4 dagen per week en heb dus maar 1 oppasdag. Mijn heeft een papadag. Verder gaan ze 3 dagen naar de crecht: 1 dag op 1 dag af.

Groeten,Tamar

ik werk 16 uur in de week bij de thuiszorg nu gaan de kinderen anderhalve dag per week naar de crech maar als de derde er is stappen we over op gastouder opvang aan huis omdat dit beter uitkomt met onregelmatige werktijden.
nu gebeurt het nog wel eens dat ik thuis zit en de kinderen op de crech zijn omdat ik inpl van een vroege dienst een late dienst draai (je hebt niet alles te wensen)
ik ben wel heel benieuwd hoe de kinderen hier op gaan reageren.

ben nieuwsgierig hoe andere ouders hun oppas regelen.

groetjes wendy

Ik werk drie dagen per week bij een administratiekantoor ( di, wo, do ). Mijn man werkt op maandag en vrijdag voor een baas en op de overige dagen voor zichzelf. Mijn dochter gaat op woensdag naar het kinderdagverblijf en de overige dagen ( di, do ) komt mijn schoonmoeder oppassen. Het komt ook voor dat mijn man op die dagen papadag heeft als hij geen klussen voor zichzelf heeft. Hij is hovenier dus in de winter heeft hij niet altijd werk.

Momenteel werk ik zo´n 50 uur per week bij de verkoop-binnendienst. Pfff, wel veel momenteel, maar het is even niet anders. Gelukkig heb ik heeeeele lieve schoonouders die elke dag op m´n dochtertje van 3 willen passen, anders had ik nooit zoveel kunnen werken. Vanaf oktober ga ik gelukkig al met zwangerschapsverlof, dus dan ga ik het lekker rustig aan doen ;)

Hoi allemaal,
Ik werk nog 12 uur in de week als doktersassistente, de jongste gaat dan naar mijn moeder (blijft daar ook een nachtje slapen) de oudste wordt, wanneer het geen vakantie is dan, de ene dag opgehaald door mijn schoonmoeder en de andere dag door mijn moeder. Ik ben dus eigenlijk wel erg verwend.
Groet Janneke

hoi hoi

ik werk sinds de 1e is geboren niet meer, heb altijd op een kdv/bso gewerkt

nu de 3e komt ben ik nog steeds niet van plan om te werken,
de oudste gaat naar school, de 2e naar psz voor 2 ochtenden
ik vind het heerlijk zo, als de kids naar school gaan wil ik wel eens weer gaan kijken op de arbeidsmarkt

gr annegien

Hallo allemaal,

Ik werk vanuit huis voor mijzelf (ik ontwikkel websites). Daarbij probeer ik zoveel mogelijk de kantooruren aan te houden, maar ga ik daar wel flexibel mee om.

Mijn zoon van bijna 3 gaat inmiddels drie dagen (wo,do,vr) naar het KDV, dus op die dagen kan ik in elk geval veel doen. Mijn vriend werkt ook voor zichzelf en onregelmatig. Het is een beetje afhankelijk van of hij thuis is op ma. en di. hoeveel ik kan doen.

Hoe we het precies gaan doen nadat de tweede is geboren (uitgerekend op 18 december) weten we nog niet :) Onze zoon is de eerste 11 maanden niet naar een KDV geweest. Ik heb nu ingeschreven vanaf ± 10 maanden.

Groet, Eva

Terug
Bovenaan