Wie doet wat?

Mijn partner werkt fulltime en ik heb een eigen zaak, waar ik gemiddeld 15 uur per week werk. Daarnaast werk ik in loondienst gemiddeld 2 á 3 dagen.

Mijn partner gaat straks waarschijnlijk 1 vrijdag in de 2 weken vrij nemen en daarnaast nog een halve dag in de week thuiswerken (kan gelukkig met zijn baan).
Ik ga straks in loondienst de zaterdag werken en ik wil proberen om ipv 2 dagen, 1 dag in de week daar te werken ( is geen probleem als ik één keer in de zoveel tijd een dagje meer moet werken, je moet toch flexibel zijn als er een collega ziek is of wat dan ook) en ik wil graag 2 dagen in mijn eigen zaak blijven werken en 2 avonden.

Al met al is dit op te vangen door waarschijnlijk 2 dagen KDV en de resterende tijd dat over blijft willen de oma's evt. opvangen.
En als ik of mijn partner thuis werkt, hebben we dus ook geen opvang nodig.

Zelf vind ik het wel een beetje ingewikkeld zo, aangezien ik geen vaste dagen werk in loondienst en dit dus ook niet echt kan met mijn zaak zo.

Maar we zien wel hoe het loopt.

Ik werkte afgelopen schooljaar 4 dagen per week als ambulant begeleider en deed daarnaast een deeltijdopleiding.
Ik ben van plan na mijn verlof 3 dagen te gaan werken. Ook mijn man wil graag een papadag, dus blijven er twee dagen over, op deze dagen brengen we de baby naar een gastouder.
Het laatste jaar van de studie schuif ik een jaartje op, ik wil voor ik me er weer in stort graag eerst genieten van en wennen aan ons kindje.

Terug
Bovenaan