Wie ervaring met bfree flessen?

Even een vraagje voor jullie. Wie van jullie gebruikt de bfree fles? Ik heb vandaag die fles gekocht om uit te proberen, maar zou graag willen weten wat jullie ervaringen met deze fles zijn. En op de gebruiksaanwijziging staat dat je hem na elke voeding in heet water en afwasmiddel moet schoonmaken, maar dat lijkt me wel een heel gedoe elke keer. En kost ook veel water en afwasmiddel. Denken jullie dat dit echt elke keer nodig zal zijn na een voeding? En degene die ook de bfree fles gebruikt doet die dit dan ook elke keer? En moet deze fles ook daarna nog elke keer uitgekookt worden?? En hoe warmen jullie de voeding in deze fles op, want hij past niet in de flessenverwarmer.  Hoop een reactie hierop te krijgen. We doen hem natuurlijk wel elke dag uitkoken. Alvast bedankt.

Groetjes Shandy (Moeder_van_Jessin).

Hoi hoi,
Ik gebruik alleen maar de bfree flessen,al bijna 7 wkn want zo oud is mijn dochtertje bijna.Ik spoel ze gewoon iedere keer met heet water uit en klaar,geen gedoe.1 keer per dag/anderhalve dag doe ik ze in de magnetron sterilisator.En   ze passen wel in mijn flessen warmer,maar doe ze ook gewoon in de magnetron.`s nachts altijd magnetron,overdag heb ik ze eerder ook gewoon in magnetron gehad maar sinds een dikke week gebruik ik ook de flessenwarmer omdat ik weer eens hoorde dat de stralen van magnetron niet goed zouden zijn,maar och het is altijd wat anders.Ik doe ze trouwens nooit met afwas middel schoon maken.
Groetjes Gaby.

Hallo.

Ik heb ook altijd voor mijn zoontje bfree flessen gehad!
ik vindt ze geweldig!
ik spoelde wel na elke voeding om met heet water
In preciepe moeten ze wel in een flessenwarmer passen , ik verwarmde het ook wel op in de magnetron hoor , je hoort   wel vaak van die verhalen , maar zelf mijn kraamhulp deed het !
veel suc6 ermee!

Hoi,

Ik gebruik ook de bfree flessen. Maar ik volg de instructies op de verpakking niet hoor. Ik spoel de fles na gebruik met warm water af.   1x per dag stop ik ze in een sopje en daarna in de sterallisator. Opwarmen doe ik gewoon in de magnatron.
Lekker makkelijk.

Groetjes Jama

Bedankt alvast voor jullie reacties. Nu heb ik alleen nog een vraagje: Ik heb vandaag voor de eerste keer de Bfree fles geprobeerd alleen mijn zoontje kreeg er niks uit. Heeft dat misschien te maken dat we voor hem friso comfort voeding hebben en dat dikker is? En hebben we dan een andere speen nodig of doen we iets anders fout? En moet je je kind ook bij deze fles een paar keer laten boeren, want ik gebruikte eerst difrax flessen en daar knoeide hij de laatste dagen steeds meer mee en zuigt hij heel veel vacuum en moest hij ook veel boeren. Hoop dat iemand mij weer kan helpen. Alvast weer van harte bedankt voor alle lieve reacties en jullie adviezen.

Sorry, maar hier nog 1 vraagje extra. Je kunt met de Bfree fles zien of de voeding te heet is of niet. Maar zodra het bij mij paars wordt lijkt het wel of de voeding zo goed als koud is. En ik heb ook een keer op mijn pols gevoeld toen hij nog roze was en toen leek mij de voeding helemaal niet zo heet, want voelde het niet. Bedankt.

echt super flessen.Ik gebruik ze nu 4 mnd,omdat mijn zoontje vreselijke krampjes had.
Nu met deze flessen nooit geen last meer gehad.
Het in elkaar zetten is even puzzelen,maar zeker de moeite waard.
Het enige jammere vind ik dat ze nog haast nergens worden verkocht.
Ik moet 30 km reizen om spenen te kopen,maar ja geen krampjes is heel wat waard.

Ik hoop dat ze bij jouw net zo goed helpen als bij onze zoon.

groetjes Sandra

quote: Jessin150806 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-09-2006 19:16:57'));

Sorry, maar hier nog 1 vraagje extra. Je kunt met de Bfree fles zien of de voeding te heet is of niet. Maar zodra het bij mij paars wordt lijkt het wel of de voeding zo goed als koud is. En ik heb ook een keer op mijn pols gevoeld toen hij nog roze was en toen leek mij de voeding helemaal niet zo heet, want voelde het niet. Bedankt.

Terug
Bovenaan