quote: batsertje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-10-2006 21:12:27&apos

);
Wij hebben ook de dr Brown fles gebruikt.. ik vind dat je na elke voeding wel ff wat afwasmiddel nodig hebt om schoon te maken.. dit omdat de voeding toch een vettig laagje in de fles achterlaat...
Om eerlijk te zijn gebruiken we nu de flessen van Avent.. die werken ook prima tegen darmkrampjes..ik heb 5 stuks.. voor elke voeding 1.. 1x per dag was ik alles af en steriliseer ze in de magnetron...
Tegenwoordig mag je ivm de goede bacterieen in de voeding niet meer voor een hele dag klaarmaken en ook niet opwarmen in de magnetron!! Dit zou de groei van de bacterieen te veel stimuleren en daar kan je kindje ziek van worden...
Ik heb een waterkoker vol gekookt water op het aanrecht staan.. elke keer als ik een fles moet maken doe ik hem ff aan tot het water op temperatuur is en maak dan van het warme water de voeding... makkelijk en snel
succes.. Bats..
Ik was ze ook gewoon na elke voeding af(heb er 6,dus 1 keer per dag).Nou ik vind de flessen van Avent waardeloos,het was alles bellen wat onze zoon in de fles had en daardoor super veel krampjes.Nee geef mij de Bfree flessen maar.
En volgens het cb mag je wel voor een hele dag de flessen klaar maken,je moet dan wel hygienisch zijn.(en daarover wel eerlijk tegen jezelf zijn)
Je moet wel oppassen met gekookt water.Vanaf een maand of 4 ben ik half kraanwater/half gekookt gaan gebruiken en nu is inze zoon 7 mnd en gebruik ik weer al bijna 2 maanden alleen kraanwater.
Ik hoorde dat je ook goed flessen kunt maken met afgekoelde rooie bos thee.