wie ervaring met kruidvat test

hoi meiden,

ik heb vanmorgen een test gedaan. en er verscheen gelijk na 1 minuut een licht streepje.
maar ik durf nog niet te hopen....
ben namelijk een beetje bang dat de streepjes een klein beetje voorgedrukt stonden?
wie kan mij dit bevestigen?
wel heb ik last van mijn borsten en moet vaker plassen. en lichte krampjes onder in mijn buik.

xxdd
 
Hoi Dagdroomertje,

Pfff dat is moeilijk je vraag. Ik zou voor de zekerheid nog een test doen maar dan even een dagje wachten.

Al moet ik wel zeggen dat de testen 99 procent goed zijn en echt alleen maar reageren als jij het zwangerschapshormoon in je urine hebt. Anders kunnen ze gewoon niet reageren!!

Ik zou zeggen wacht nog een dag of doe vanavond nog een test en neem er een van een ander merk (second opinion, zeg maar).

Succes!!

X Saskia

 
Hoi dagdroomertje,

Afgelopen woensdag heb ik getest met de Kruidvat test. Er verscheen gelijk een vaag lichtblauw streepje. Aangezien ik mezelf niet gelijk blij wilde maken heb ik donderdagochtend weer met de Kruidvat getest. Zelfde verhaal als woensdag, ook gelijk een vaag streepje. Ik dacht bij mezelf dat als het goed zou zijn ik de volgende dag wel een dikke streep zou krijgen. Vrijdagochtend weer getest met Kruidvat en voor de derde keer hetzelfde verhaal. Ik gelijk een digitale van CB gedaan omdat ik een beetje boel gek werd en die gaf negatief aan. Ik de ha gebeld en die zei: kom maar langs als je het zeker wil weten. De test bij de ha was negatief. Aangezien ik gister al op dag 37 zat en ik het gevoel had dat het dit keer wel raak zou zijn mezelf voorgehouden om morgen (vandaag dus) weer te testen. Wat denk je? Dikke vette zwanger met de digitale van CB!!!!!!!!!
Voor de zekerhied vandaag nog een keer getest en weer zwanger in het scherm!
Bij mij waren die vage streepjes dus wel positief en heeft de Kruidvat test al vroeg aangegeven dat het hormoon in mijn urine zat en de andere testen niet.
Enige advies voor jou is blijven testen zolang je nog niet ongi bent, want je ziet dat het dus wel kan, ik testte 3 dagen na het vage streepje dik positief!!
Succes en zal voor je duimen (want ik snap je onderzekerheid helemaal!)
 
Hoi,
Ik heb ook een aantal keren getest met zo'n huismerk test en mij bevallen ze helemaal niet. Ze geven pas laat een betrouwbaar positief resultaat. Ik zou gewoon een duurdere test halen van clearblue en dan morgen of overmorgen opnieuw testen.
succes,
Else
 
Hoi hoi,

ik heb ook een zwangerschapstest van het kruidvat gedaan. En daar was een lichte streep op te zien. Volgens de huisarts is een streep een streep en dus positief. Verder heb ik niet getest en ik ben nu toch echt 25 weken en een dag zwanger.

veel liefs van Marloes
 
Hallo,
heb bij mijn zwangerschap ook de kruidvat test gebruikt en die zijn net zo goed en betrouwbaar als alle andere testen.
Nu heb ik net zelf een test gedaan (de goedkoopste die er bestaan) en kreeg ook meteen een streepje.Wel duidelijk maar niet zo dik als de controle streep.Het probleem is echter dat ik nog een week te gaan heb voordat ik ongesteld zou moeten worden.Ik heb dus behoorlijk vroeg getest maar voel me sinds half januari al niet goed.Heb toen een blaasontsteking gehad en sindsdien voel ik me alleen nog slechter.
Ben 26 januari wel ongesteld geworden.Nu dus de vraag, ben ik zwanger en vanaf wanneer?Iemand ervaring mee?
 
hoi,
mn 1e zwangerschapstest was er een van kruitvat,
ook bij mij verscheen er een heel licht streepje, het was toen de dag waarop ik ongesteld had moeten worden, maar ik was toch echt zwanger hoor!
succes
 
Hoi.
Ik heb op mijn NOD ook met een kruidvattest getest en er verscheen ook een héééél vaag streepje, zodat ik eigenlijk ook nog niet veel wist, maar bleek toch ook echt harstikke zwanger.
En die testen reageren alleen als je het hormoon in je lijf hebt, dus als het een licht streepje is heb je nog maar weinig hormoon, maar het is er wel!!!
Gr. Anne-Marie
 
Terug
Bovenaan