wie ervaring met kruidvat test

Beste dames,

Ik heb ook mijn testen gedaan met de kruitvat huistesten en deze waren beide keren dik positief. De reden waarom het bij de een meteen al een duidelijke positief geeft en bij de andere niet is, omdat niet iedereen direct evenveel HcG aanmaakt. Ik ben dus duidelijk wel een waarbij het vanaf dag 1 goed aangemaakt wordt want met mijn huidige zwangerschap heb ik na het uitrekenen van mijn NOD op basis van mijn ovulatietest op mijn NOD getest en direct een dikke positief.

Zoals anderen ook al schreven. Gewoon een paar dagen wachten en dan nog eens testen.

Groetjes en succes, Nathalie
 
hoi meiden,

aller eerst een hele goede morgen!

nog bedankt voor jullie reactie. was eigenijk alleen maar positief.
maar zelf had ik het volle vertrouwen er nog niet helemaal in.

vanmorgen om 7.15 werd ik ineens misselijk. ook nog nooit eerder gehad. en mijn borsten zijn zeer gevoelig. dat heeft nog nooit zolang geduurd. ik heb er nu al zeker drie dagen vlink last van...

maar ik heb jullie advied gevolgd, heb vanmorgen maar weer gelijk een test gedaan. had er nog een liggen van de kruidvat. hij gaf meteen weer na 1 minuut een licht streepje aan. ik begin nou eigenlijk stiekum een klein beetje te juigen!

ben daarna niet meer op bed gegaan. kon toch niet meer slapen. hebeerst maar wat eens te eten gepakt. de misselijkheid is nu nog een klein beetje aanwezig! en ijn pijn in de borsten des ten meer...

ga voor de zekerheid woendag pas weer testen!
ik hou je jullie op de hoogte!

xx dd
 
Nou dagdromertje, spannend hoor,

Ik heb zelf gister getest met kruitvat, ook om er zeker van tezijn dat mijn ongi in jan 25ste toch een ongi was anders had ik in dec voor het laaste ongi geweest een een posi test moeten hebben en dat had ik niet hij was negatief! maar voel me nog steeds zwanger( ben ook nog tevroeg mijn nod is nu pas 21ste dus... ales is nog mogelijk, ik droom de hele week al over verdrietige dingen( nachtmerrie's en word steeds huilend wakker, gister overdag was de tranen zee ook erg groot heb de halve dag lopen janken...
Mijn tante die vermoed dat ik zwanger ben, mijn oma ving zit op en verteld het direct tegen mijn moeder:( dat vond ik dus niet leuk!! je wil dat toch zelf vertellen, dus ik heb direct lopen huilen, mijn andere tante was hier en die heeft me opgevangen, ze zei ook gelijk dit kan ook een teken zijn, toen ze naar huis ging en opbelde toen ze weer thuis was( 1,5 uur later ) want ze komt van ver, begon ik aan de telefoon weer:( .... tranen en nog eens tranen.

Dus de test zegt nog niks nog geduld hebben en eerst maar hopen dat de rd duivels niet komen, maar ik ga er steeds meer van denken dat ze niet zullen komen.
Lekker even spuien...

Ga nu ook maar even een boterham eten, want ik heb ook alleen thee op.omdat ik me misselijk voelde.
Oja sinds twee dagen heb ik een hekel aan bh's get was zitten die krengen strak!
LIefs
 
hoi kyrabela,

wat kl*te. dat het bij jou niet erg mee wil zitten.
ik durf eigenlijk ook nog niet heel hard te juigen! ik kan het gewoon niet geloven. ga voor de zekerheid woensdag nog eens testen. is die dan nog steeds heel licht. dan ga ik ff langs de hk.

ik ga voor je duimen.en hoop dat je snel een positieve   test vast mag houden. succes meid!

xx dd
 
hoi meiden,

ik was vegeten te zeggen, dat ik er vanmorgen goed op heb gelet als de streepjes ook voorgedrukt stonden. maar dat was niet zo. dus vandaar dat ik nu een klein beetje begin te juigen.

maar ga voor de zekerheid toch woensdag nog eens testen. als ik dat vol kan houden!!

xx dd
 
Goedemiddag.
Ik ben benieuwd naar de Kruidvat testen met de paarse dop de + - versie. Ik heb vandaag getest en er verscheen gelijk een + maar wel heel licht... Ik ben inmiddels al 7 dagen overtijd.. kan iemand mij vertellen of ik zwanger Ben?
 
 
 
Heb zowel de early bird van Kruidvat gedaan als de 2 voor 5 euro. Ik kreeg met de early bird de dag voor mijn NOD een lichte streep, toen ik savonds nog een keer deed toen werd hij al dikker. De volgende dag de kruidvat 2 voor 5 euro gekocht en die waren direct duidelijk. Ik raad die dan ook aan.
 

Hallo meiden even een vraag ik ben nu ongeveer 2 maanden gestopt met de prikpil heb nu al heel veel testen gedaan allemaal negatief, nu heb ik gister een gedaan in de middag was negatief ma ik keek vamorgen  nog even trug op de test endan zie ik een heel erg licht streepje bijna niet te zien. Ma voor mij goed te zien en vanmorgen heb ik ook een gedaan die is gewoon 1 streepje iemand ervaring hier mee.  Nog steeds niet ongetseld geworden gr suikerpinda heb geen idee hoe ik de foto erbij kan plaatse 
 
Terug
Bovenaan