[quote quote=10326058] Wat heftig zeg! 5 weken… jeetje. Was dat 5 weken vanaf de medicatie of heb je eerst zonder medicatie geprobeerd alles ‘kwijt’ te raken? Jij had dus ook last van een lange nasleep. Ik lees en hoor eigenlijk veel meer verhalen over enkele dagen bloedverlies tot hooguit 2 weken, dus begon mij zelf al af te vragen of het bij mij wel klopt. Maar de verloskundige vond het niet zorgwekkend, dus dat heeft me al een beetje gerustgesteld[/quote]
Nee bij mij kwam de miskraam niet op gang, dus het bloedverlies begon pas vanaf de dag dat ik de medicijnen nam. Ik las idd ook overal dat vrouwen een weekje bloedingen hadden en daarna alles weer normaal was. Dat was bij mij absoluut niet het geval. Ik had trouwens 4 weken bloedingen van de miskraam zelf, toen was het 2 dagen zo goed als over en toen werd ik ongesteld. Maar die eerste ongesteldheid weer was heel heftig. Had toen weer 8 dagen bloedingen en echt heel veel ook. Terwijl ik normaal maar een menstruatie heb van 3 dagen en dan niet eens veel bloedverlies.
Hoop dat jij er eerder vanaf bent want dat waren echt 5 hele lange, vreselijke weken! Je wilt zo graag verder, maar dat gaat dan niet.. Ik voelde me echt ellendig toen.