Wie ervaring met (langdurende) miskraam?

[quote quote=10326005]Ik was 8 weken zwanger en de miskraam heeft uiteindelijk 2 weken geduurd[/quote]
Dat is volgens wat ik lees 'normaal'. Maar toch erg vervelend natuurlijk, een ervaring die je liever niet meemaakt

[quote quote=10326006]Ik heb 3 maanden geleden een miskraam gehad met 8 weken. Wel opgewekt door medicatie.. Maar bij mij heeft het bloeden helaas 5 weken lang aangehouden. Soms leek het minder te worden en dan werd het weer meer. Het is idd echt een vreselijke nasleep.. Hopelijk stopt het snel bij je![/quote]
Wat heftig zeg! 5 weken... jeetje. Was dat 5 weken vanaf de medicatie of heb je eerst zonder medicatie geprobeerd alles 'kwijt' te raken? Jij had dus ook last van een lange nasleep. Ik lees en hoor eigenlijk veel meer verhalen over enkele dagen bloedverlies tot hooguit 2 weken, dus begon mij zelf al af te vragen of het bij mij wel klopt. Maar de verloskundige vond het niet zorgwekkend, dus dat heeft me al een beetje gerustgesteld

Allereerst heel veel sterkte met je verlies, weet hoe je je voelt. Ben zelf gister gecurrateerd. Met de 12 weken echo blijk het hartje al 3 weken te zijn gestopt en mijn lichaam heeft het kindje nooit zelf afgestoten.
Zolang het vruchtje nog in je baarmoeder zit blijft je lichaam aangeven dat je zwanger bent en zal een zwangerschapstest positief blijven. Maar zal idd ook een echo laten maken om te kijken of alles weg is, anders blijf je lopen. 

[quote quote=10326058] Wat heftig zeg! 5 weken… jeetje. Was dat 5 weken vanaf de medicatie of heb je eerst zonder medicatie geprobeerd alles ‘kwijt’ te raken? Jij had dus ook last van een lange nasleep. Ik lees en hoor eigenlijk veel meer verhalen over enkele dagen bloedverlies tot hooguit 2 weken, dus begon mij zelf al af te vragen of het bij mij wel klopt. Maar de verloskundige vond het niet zorgwekkend, dus dat heeft me al een beetje gerustgesteld[/quote]
Nee bij mij kwam de miskraam niet op gang, dus het bloedverlies begon pas vanaf de dag dat ik de medicijnen nam. Ik las idd ook overal dat vrouwen een weekje bloedingen hadden en daarna alles weer normaal was. Dat was bij mij absoluut niet het geval. Ik had trouwens 4 weken bloedingen van de miskraam zelf, toen was het 2 dagen zo goed als over en toen werd ik ongesteld. Maar die eerste ongesteldheid weer was heel heftig. Had toen weer 8 dagen bloedingen en echt heel veel ook. Terwijl ik normaal maar een menstruatie heb van 3 dagen en dan niet eens veel bloedverlies.
Hoop dat jij er eerder vanaf bent want dat waren echt 5 hele lange, vreselijke weken! Je wilt zo graag verder, maar dat gaat dan niet.. Ik voelde me echt ellendig toen.

Hey! Allereerst veel sterkte met je verlies, heel naar! Ik ben even benieuwd hoe het nu met je gaat @Gebruiker10246055. Heb je nog steeds last van bloedverlies? Ik heb vorig jaar in april in buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Ik dacht toen eerst aan een miskraam, maar ik bleef maar bloeden. Ik zeg niet dat dit bij jou ook zo is. Maar ik.bdb er wel van geleerd om echt goed op je eigen lichaam te vertrouwen. Als je het niet vertrouwt, echt even aandringen op een echo. Veel sterkte!

Ik had bij de termijn echo gehoord dat het hartje gestopt was met 7 weken,ik had gekozen voor pillen voor het op te wekken 2 weken later moest ik terig maar ik bleef oeden alles was nog niet weg nog een x pillen cynotec nog steeds bleef ik bloeden nog steeds niet schoon toen een curretage gehad en toen stopte het bloeden
Pas en toen na controle gehad al het rest weefsel was weg mij ervaring als het bloeden niet stop zot er nog rest weefsel.  

Terug
Bovenaan