Wie ervaring met strippen?

Natuurlijk niet erg op z'n plaats op dit forum, maar oktober-forum word niet erg druk bezocht dus plaats ik m'n vraagje effe bij jullie...
Ben nu 38.3 dagen zwanger, en als de baby er a.s vrijdag de 25e niet is (ben dan 39 weken) word ik 's morgens gestript.
Ook vorig jaar, met de zwangerschap van Lenthe werd me ook belooft dat ik met 39 weken zou worden gestript maar kwam mevrouw uit haar zelf met 38.5 dagen.
Het strippen trouwens omdat bij deze en de vorige zwangerschap ik bekkeninstabiliteit had en heb en het echt niet verder meer ging.Ergens vind ik het een fijn idee dat ik een soort van stok achter de deur heb, maar begin me nu eigelijk wel af te vragen hoe zoiets gaat en voelt.Dus, wie heeft er ervaring mee, en is 't echt zo pijnlijk?Niet dat ik kleinzerig ben, heb er nu 3 op de wereld gezet, dus een beetje strippen moet ik ook wel overleven, maar ja, wat kan ik verwachten?Het blijven gewoon een beetje de zenuwen voor het onbekende denk ik.(En een beetje hormoontjes!) Wie kan mij geruststellen?
Groetjes Roos.

Ik ben niet gestript maar mijn schoonzusje wel en die zei dat het geen pijn deed maar dat het een drukkend gevoel gaf bij de baarmoeder, maar dat het al gauw weg trok bij haar.
Ze is een paar dagen later bevallen,

Liefs Marina

hoi,
het valt wel mee, het is niet echt een prettig gevoel. Vond het niet echt pijnlijk. Het is een raar drukkend gevoel. Bevallen doet heelveel meer pijn.
groetjes

Hey Roos, ik ben 2x gestript (no 2 en no 4 met resp. 37 en 38 1/2 week) en ik vond het erg meevallen. Ja, een beetje een raar gevoel, maar echt goed te doen. Ben vooral benieuwd of het aanslaat bij je. Bij mij wel: Jara was er 3 uur later en Leah was er in de opvolgende nacht (werd 's ochtends gestript). Rommelt het nog erg???? Hopelijk is jullie beeb er vóór vrijdag!!!

Hoi Roos,

Ik vond het wel even pijnlijk, maar dat vergeet je al snel weer. Vrij vlot zette het bij mij door, ik moet wel zeggen dat ik al een week voorweeen had.

Ik duim voor jou dat het strippen niet nodig zal zijn, maar dat de kleine zich eerder aankondigt.

Liefs Lientje

Hoi Roos,

Ik schrijf hier niet zo heel erg vaak meer mee, maar wou toch even reageren.

Ik ben in totaal 3x gestript van de 1e.
De eerste 2 keer heeft het niet geholpen.
Volgens mij kijken ze ook of je wel al wat ontsluiting hebt, anders gaat het moeilijk geloof ik( wet het niet zeker)
De 3e keer heeft de gync het bij mij gedaan, liep 2 weken overtijd en toen heeft het echt wel even zeer gedaan. Moest even flink puffen. Was niet echt een prettig gevoel, maar gelukkig duurt het maar even.
's Morgens heeft de gync mij gestript en 's avonds begon de bevaling bij mij. Je kunt zelfs een beetje bloedverlies krijgen door het strippen, maar dat was niet erg had de gync tegen me gezegd.

Hopelijk is het strippen niet nodig en komt jullie kleintje snel.

Liefs marielle

Misschien een beetje een domme vraag, maar wat doen ze precies als ze je strippen.
Ook ik heb veel last van mijn bekken, dus als ze de bevalling eerder kunnen laten beginnen dan teken ik daarvoor!

En Roos..... Succes meid.

Liefs Trudi

Terug
Bovenaan