Wie ervaring met strippen?

hee roos

ook ik ben bij karlijn 2 x gestript en vond de 1ste x niet erg maar de 2de x deed t wel ff zeer omdat hij flink aan het wroeten was zoals de gyn zelf zei
ik voelde zelfs zijn vinger in mijn liezen hahaha
2 uur later zette de weeén door

@ trudi : als je gestript word gaat de vk of gyn met 1 of 2 vingers de baarmoedermond in en probeerd op die manier de vliezen los te maken van de baarmoeder waardoor de baarmoeder gaat samentrekken
voor zover ik weet kan je alleen gestript worden als de baarmoedermon week if en je al minimaal 1 cm ontsluiting hebt
dat zei de gyn tegen mij

ik stripte begeven moment mezelf ( mocht van gyn ) in de hoop dat het doorzetten maar zelf kwam ik niet zo ver de baarmoeder in als de gyn dus effect had t nauwelijks hihihi

groetjes maurilla

Hoi meiden,

Ik ben bij Isabelle 2x gestript.
De eerste keer met 41 weken, toen voelde ik nauwelijks dat ze daar beneden bezig was 9dat heeft uiteraard niets opgeleverd) en toen met 41+3 weken om 9uur 's morgens.
Jeetje! dat deed pijn!
Ben absoluut niet kleinzerig (en uiteindelijk was de bevalling pijnlijker dan het strippen), maar ik moest daarna echt even bij de hema een bakkie koffie drinken want ik dacht dat ik van mijn graatje ging!
Ik kreeg ook meteen een soort menstruatie-krampen en 's avonds om 23uur begonnen de weeën.
Isabelle werd de volgende middag om 12.41uur geboren.

Ik vond de tweede keer dus geen pretje, maar het heeft er wel voor gezorgd dat het op gang gebracht werd, want ik had vanaf week 40 ALLES geprobeerd om de bevalling op te wekken ;-)
Seks, ananas, bitter lemon, wandelen, roepen, kletsen etc etc.
Niet hielp, dus lang leve het strippen!
Ik hoop heel hard en ben druk bezig met duimen dat het niet nodig meer is om je vrijdag te strippen, maar dat dan je mannetje er al is!

Liefs Monica

Hoi meiden,

Ik ben bij Isabelle 2x gestript.
De eerste keer met 41 weken, toen voelde ik nauwelijks dat ze daar beneden bezig was 9dat heeft uiteraard niets opgeleverd) en toen met 41+3 weken om 9uur 's morgens.
Jeetje! dat deed pijn!
Ben absoluut niet kleinzerig (en uiteindelijk was de bevalling pijnlijker dan het strippen), maar ik moest daarna echt even bij de hema een bakkie koffie drinken want ik dacht dat ik van mijn graatje ging!
Ik kreeg ook meteen een soort menstruatie-krampen en 's avonds om 23uur begonnen de weeën.
Isabelle werd de volgende middag om 12.41uur geboren.

Ik vond de tweede keer dus geen pretje, maar het heeft er wel voor gezorgd dat het op gang gebracht werd, want ik had vanaf week 40 ALLES geprobeerd om de bevalling op te wekken ;-)
Seks, ananas, bitter lemon, wandelen, roepen, kletsen etc etc.
Niet hielp, dus lang leve het strippen!
Ik hoop heel hard en ben druk bezig met duimen dat het niet nodig meer is om je vrijdag te strippen, maar dat dan je mannetje er al is!

Liefs Monica

Terug
Bovenaan