wie ervaring met strippen?

mamma van bijna 3 bij jou wel geholpen dus.
das wel lekker.

mellie jammer dat bij jou verder niet heeft door gezet, maar misschien heeft het wel ietsjes geholpen van binnen?

mama van 33008 dan ene kant wel vervelend dat 4 dagen is gaan rommelen.
maar uit eindelijk wel bevallen daarna dus.
is altijd maar afwachten wat het bij die gene doet.
 
Weet je Kidsbaby, ik vond het 4 dagen rommelen niet vervelend. Het was een opluchting dat er eindelijk wat gebeurde. Tot voor het strippen voelde ik in ieder geval niets en dat maakte me echt moedeloos. Ik zat er namelijk helemaal doorheen. Ik was fysiek zo uitgeput dat ik sinds 35 weken niet meer voor mijn kinderen kon zorgen (continue hulp van opa/oma en man) en 8x per dag flauw viel. Wel was ik zo uitgeput bij de bevalling (door de voorgeschiedenis en het rommelen) dat ik amper nog persen kon (en dat schrikbeeld dat ik dus al had is al die tijd ontkend door die geweldige gynaecologen in het ziekenhuis, het zou er allemaal bijhoren, ik wist wel beter) en 2x flauw viel. Puur op karakter is de laatste geboren, maar op het laatste stukje energie dat ik nog in me had. Maar goed, daarvan is bij jou geen sprake. Hopelijk is dit kindje er geen sport van maakt nog langer te blijven zitten.... Grappig genoeg waren mijn dochters het laatst en mijn zoon met stip het vroegst... Nu is hij vreselijk traag overigens, hij moet het nog inhalen geloof ik.
 
fijn om te horen dat het gerommel mee viel.
ik ben blij dat mijn vk me gelijk geeft dat een weeenstorm erg vervelend is en dat je dna inderdaad mniet goed weet meer wat je moet doen of dat je eigen benen op tillen dan nog lukt.
beetje erkening toch voor wat me bang maakt.
erg vervelend dat je niet zoveel meer kon. kan me goed dan voorstellen dat het gerommel wat uitzicht gaf. wel vervelend dat je bij de persweeen weer zo goed als op was.
ik vind lichamelijk en geestelijk wel zwaar worden. me buik heeft minder kracht of hoe je het moet uitleggen dan bij de eerste 2 zwangerschappen, heb nu het idee dat ik mee moet tillen met me handen. doe dat dan dus ook zo nu en dan.
gelukkig gaat slapen nog aardig goed, dus scheelt dat een hoop. hoop inderdaad dat deze baby er geen sport van maakt nog langer te blijven zitten.
ben heel benieuwd naar het gewicht ook want dat werd ook telkens zwaarder.
grappig dat je zoontje dan juist stipt op tijd was.
en je meiden aan de latere kant.
 
o,ja bij mij dacht vk ook dat het kon helpen omdat me oudste dochter met 39,6 kwam en me zoontje 38 weken ,maar nu derde andere vader ,andere zwangerschap zeggen ze ook ,houden het daar maar op ,sucses laat je hetw eten
melllie 80
 
vanochtend bij de vk geweest.
ligt mooi ingedaald en vast ingedaald.
heb vluchtig gevraagd wanneer ze eventueel het willen gaan stimuleren. ze zegt eigenlijk pas rond de 40 weken. tenzij je erg veel last hebt.
hmmmm mijn humeur was gisteren beter zat ben ik het nog wel maar wil zelf toch ook nog even wachten nu 38 week 3 dagen dus wil toch minstus denk volgende week afwachten en misschien dan vragen.
ervaren mensen mogen nog steeds reageren over het strippen.
groetjes
 
Terug
Bovenaan