Wie gaan er dit jaar ook trouwen?

Hoi Linda,

Wij wonen in Wolvega en trouwen in huize lindenoord, ook in Wolvega.
We hebben nog niet zo lang een nieuw gemeentehuis, maar die is zo modern, niet iets voor ons, wij wilden in iets ouds trouwen. Huize lindenoord is een monumentaal gebouw, staat midden in het centrum. Dan kunnen de kinderen en ouders van school (ben onderwijsassistent) ook komen kijken. We wilden eerst in Steenwijk, Ramswoerthe, trouwen. Maar dan kunnen de kinderen en ouders niet kijken, nu dus wel. En het wordt erg druk in het centrum die dag, want iedereen zegt dat ze komen kijken. Ik verheug mij er nu al op. Hopelijk zit het weer een beetje mee.

Nair en Karin,

Wat leuk dat jullie ook gaan trouwen, ik ben blij dat ik deze topic geopend heb.
We zitten ook nog eens kort op elkaar, wat de dag betreft.

Wij zijn nu 2,7 jaar bezig voor de eerste. Verschillende onderzoeken gehad, maar niets te viden.  Na de bruiloft mogen we weer een afspraak maken met de gyn.
Maar natuurlijk zou het ook leuk zijn, dat je de mensen op de bruiloft kunt vertellen, dat ik zwanger ben. Karin, net wat jij ook hoopt.

WIj wonen bijna 7 jaar samen en zijn straks 8 jaar bijelkaar.
Mijn vriend wordt de dag na ons trouwen, 26. Ik ben 29, dus ietsje ouder.
We rijden allebei motor, maar sinds we onze koopwoning hebben gekocht, 2 jaar geleden, komt daar niets zoveel van. Altijd maar klussen in de weekeinde. Met mooi weer gaat mijn mannetje nogwel eens op de motor naar het werk, maar ik werk in WOlvega, dus dat gaat niet op. Ik ga lopend naar mijn werk.

Waar wonen Karin en NAir?

Ga zo stoppen, want ga naar de huidtherapeut. Die behandeld mijn acne en littekens, zodat ik op de bruiloft er stralend uitzie. Er wordt voor 1500 euro vegoed door de verzekering, omdat ik me zo hoog moest laten verzekering i.v.m. evt. ivf behandelingen. Zie ik er toch nog iets van terug, van al dat geld wat ik per maand moet betalen.

Nou meiden, hoor graag weer van jullie.

Liefs van Gré (Greetje=mijn echte naam)

hoi gre

Ik woon vlak bij eindhoven dus een eind bij jullie vandaan.
daar woon ik nu 4 jaar samen met mijn vriend en hebben 8 jaar verkering.
vorg jaar heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd.
wij zijn allebij 26 dus een mooie leeftijd voor huisje boompje beestje vind ik
schrikken jullie soms ook van de prijzen die ze durfen te vragen voor de huwelijk, gelukkig hebben wij veel ding voor weinig maar dan nog is het een duur grapje maar ja het is natuurlijk ook wel 1 van de mooiste dagen in je leven.
en nu nog zwanger zijn op die dag dan is ie helemaal af hihihihi.

groetjes karin

Hoii,

Wij wonen nu bijna 3 jaar in Bodegraven. Daarvoor altijd in Rotterdam gewoond, maar zou er niet meer terug willen. Het is hier heel gezellig voor de kinderen.
Ik word in juli 32 en Jim wordt in April 31.
Net als jullie hopen wij op de bruiloft te vertellen dat er nog een derde komt. Vind ook dat ze je maar weinig tegemoet komen als het gaat om bruiloften.
Wat leuk om met jullie hier erover te kunnen kletsen.

Hoi meiden,

Het is inderdaad leuk om over dit onderwerp te praten, maar nu wordt het wachten op de GROTE dag nog moeilijker.
Heb er zo'n zin in!!
En wat betreft de prijzen... absurt soms, maar ja, je trouwt maar een keer ( gaan we vanuit) dus dan moet het goed ook, toch??

Gaan jullie nog op huwelijksreis?
Wij gaan waarschijnlijk een weekje naar Ameland.
Mijn aanstaande is veehouder en heeft het in die periode vaak erg druk, dus niets is zeker.

En wat zou het geweldig zijn om allemaal goed nieuws te mogen brengen op die geweldig mooie dag!

Succes allemaal!

Liefs Linda

Karin: Wanneer ga jij nou precies trouwen, ook op 1 juni of niet.

Het kost zeker allemaal ongelooflijk veel geld, maar net wat je al zei, je trouwt maar 1 keer, hahaha.
Heb gisteren een trouwalbum van een vriendin bekeken. Zij trouwde op 20 juni 2006 en het weer was echt fantastisch. Hopelijk zit dat voor ons ook mee. Maar ja als het regent of hagelt of sneeuwt, hihi, het zal zeker de pret niet drukken.
Wij trouwen om half 4, aansluitend een aperitief, daarna het diner en daarna het feest. Het feest duurt tot 1 uur, maar wij gaan om half 1 weg naar het hotel. Daar blijven we 2 nachten en de volgende dag gaan we nog een nachtje naar een ander hotel. We zijn er nog niet precies uit welk hotel, maar chateau du raay is zeker een optie.
We willen volgend jaar misschien nog naar mexico, maar dat zien we dan wel weer. Moeten natuurlijk ook even kijken wat we met de kinderen doen. Of ze mee gaan of niet.....

hoi hoi

ook ik ga dit jaar trouwen en wel op 20 -07-07 leuk om te zien dat er meer dames gaan trouwen dit jaar.

groetjes annieka

Hoi,

Wij gaan ook op 23 juni trouwen om 12.00 uur in Utrecht (Vleuten).

Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan