wie gaan er nog meer in maart voor het eggie??

hoi liset,

wat leuk dat zelfs onze cyclussen zowat gelijk lopen!!!!

Ja de kans de je zwanger bent zal idd wel klein zijn... maar op zich nu nog niet erg toch. Dat lijkt me pas erg als je al een lange tijd bezig bent. ij hopen erop dat het binnen een half jaar raak is. Als dat niet zo is gaan we dan pas verder met gericht vrijen en temperaturen. Maar ik , wij, hopen natuurlijk dat het niet nodig is.

Waar kom je eigenlijk vandaan??
(ik ben een beetje nieuwsgierig aangelegd hoor)

Anders kunnen we misschien ook prive wat heen en weer mailen als je dat gezellig vind??

liefs gridje

Nee tis niet erg als ik nu niet zwanger ben, maar ik zou het ook niet erg vinden als het wel zo was.....
Ik kom uit Zwijndrecht (zuid-holland) en jij?? Mij lijkt het wel leuk hoor om te mailen,alleen hoe doen we dat met de adressen, want ik heb niet zoveel zin om m hierop te zetten.
gr liset

hoi liset

ik geef je mijn hotmail adres wel. Als je me dan gemailt het mail ik je mijn 'prive'email adres wel. Ik vind het niet zo erg om mijn hotmail hierop te zetten, daar doe ik toch verdr niet zoveel mee.

gekkegridje@hotmail.com

ik kom trouwens uit brabant.

spreek je snel...

liefd gridje

Hoi Liset en Gridje,
bedankt voor jullie antwoord!

Heel veel succes in maart dan!!!

groetjes Mylene

Dag dames,

ook mijn man en ik gaan deze maand 'voor het eggie'. Moet over 1,5 week ongi worden (mn NOD zal dus pas rond 9 april zijn bij regelmatige cyclus), vanaf dan gaat het beginnen! Echt onwijs spannend! Ik hoop voor ons dat maart een vruchtbare maand zal zijn ;).

Ukkie26

Ik bedoel dus dat ik 12 mrt ongi word, daarna gaan we voor het eggie, en dus NOD rond 9 april...

quote: Mickey79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-01-2007 21:22:41'));

Hoi,

Ik hoop dat wij ook in maart voor het eggie gaan.
Dat was tenminste  de bedoeling, totdat mijn vriend aan gaf te twijfelen.
Nu weet ik het nog niet zeker.
Als mijn vriend van mening veranderd zal ik me ook bij jullie voegen.

Succes.

Liefs Mickey79

Wij hebben besloten om in maart nog niet voor het eggie te gaan.
Mijn vriend twijfekde te erg.
Nu gaan we in augustus voor het eggie.
Allemaal succes met klussen, en ik hoop dat het snel raak is.

Groetjes Mickey

hoi hoi

Wij gaan deze maand voor het eggie!!!!
Ben als het goed is dinsdag van mijn ongi af dus dan gaan we beginnen!!!!

Erg leuk inderdaad als we vanaf het begin kunnen kletsen.

Liefs Petra

Terug
Bovenaan