Wie gaan er nog meer voor de derde??

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Wie gaat er nog meer voor de derde en heeft zin om mee te kletsen?
Tijdens mijn vorige zwangerschappen heb ik ook hier op het forum gezeten en heb ik behoorlijk wat steun gehad bij het wachten en met de miskramen. En een hoop leuke,gezellige gesprekken gehad. Vandaar dat ik het forum weer opzoek. Ik heb nu een zoon van 2 (september 2008) en een dochter van 1 (mei 2010) en we zijn nu in ronde 4 beland voor de derde. M'n NOD is 27 juli.

Liefs Jen

Hay meid,

Mijn 1e is nu onderweg hahaha maar zou graag mee willen kletsen. Hoe is het om moeder te zijn van 2 kinderen? En straks dus van drie!

Heel veel succes..............liefs Jessica

Hey jessica,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Het is superleuk om moeder van 2 te zijn, af en toe hard werk :) zeker omdat ze zo dicht op elkaar zitten, maar het is zoooo leuk!! Anders waren we natuurlijk nooit voor de derde gegaan hahaha. Nu maar hopen dat het snel raak is. De eerste heeft bijna een jaar op zich laten wachten, tussen de eerste en de tweede zitten 2 miskramen, zonder echt aantoonbare reden (ben pas 28, dus leeftijd is het ook niet) Dus spannend weer!
Wanneer ben je uitgerekend??

hey supertje, leuk hoor!! Een klein leeftijdsverschil is zo gezellig. Als ik niet had hoeven wachten door mijn twee keizersnedes waren wij er ook al veel eerder voor gegaan ;)

Hoi,

Ook wij gaan voor een 3e wondertje. Ik kan me jou naam nog wel herinderen. We hebben 2 dochters 1 van aug 2007 en 1 van april 2009. We zitten nu net in de eerste ronde en zit nu in mijn vruchtbare periode. Vind het allemaal wel weer erg spannend en leuk natuurlijk. Nou welkom terug he.

Liefs Linda,

@knutseljuf wij zouden het leuk vinden als het snel gaat. Maar beginnen ook zo vroeg omdat we in ronde 19 met behulp van hormonen pas zwanger waren van dit kereltje. Dus extra spannend. Ook ik heb helaas al 3 miskramen voor mijn kiezen gehad. Eerste was een 2-ling. Dus eigenlijk al 4 vruchtjes verloren. Hoop dat dat achterwege blijft nu.

@ supertje, wat naar he als het allemaal niet loopt zoals je het graag zou willen.
Ben je ook alweer begonnen met hormonen nu dan? En geef je nog borstvoeding? Ik heb bij de eerste tot 6 maanden en bij de tweede tot 10 maanden gevoed, dus dat kan een zwangerschap ook in de weg staan (is bij de eerste zeker niet het geval geweest hier trouwens ;))

Ik heb in oktober mijn derde miskraam gehad, ik was toen door de pil heen zwanger geraakt terwijl het echt nog niet mocht van de gyn (was heel erg onverstandig geweest) Ik hoop voor je dat het snel raak is en dat het deze keer gewoon in 1 keer goed gaat! Na mn eerste zwangerschap was ik zo weer zwanger. Na mn zoontje was het 2 keer de eerste poging raak (de twee mk) en toen na 2 maanden weer, dus dat ging relatief gezien best snel. De eerste mk was met 6/7 weken, de tweede kwamen we er met 11 weken bij de echo achter dat het hartje niet meer klopte. We hadden toen al een goede echo gehad.
Maar ik hou de moed er in. Ik heb al twee mooie gezonde ukkies. Dus die derde ;) dat moet vast wel goed komen!

Liefs

Terug
Bovenaan