Wie gaan er nog meer voor een derde?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Gisteravond hebben wij voor het eerst bewust geklust voor een derde! Geweldig, ik ben helemaal blij (mijn man twijfelde eerst nog, maar is er nu dus ook klaar voor)!!!!! Wij hebben nu twee zoontjes, een van 1,5 en een van bijna 3 (december), en ik heb zo iets van, we zitten nu toch al in de "tropenjaren" zo als ze het ook wel noemen, dus als het zou mogen zou een derde nu heel welkom zijn. Ik vind het heel spannend! Ik droomde vanacht al dat we een zoon erbij kregen..! Ik kwam er wel achter dat we een beetje te laat zijn om deze maand nog zwanger te worden.. het lijkt mij zo mooi om ook eens in de zomermaanden zwanger te zijn.. al zal dat ook wel nadelen hebben als het heel warm is. Onze jongens zijn in december en februarie geboren. Nou we wachten het gewoon af.. 25 nov. in mijn NOD.. spannend!

Ik wens alle meiden heel veel succes met zwanger worden, ik hoop dat het vlot mag lukken!

Liefs mammma

Heel veel succes!!!
Het leek mij ook erg leuk, die zomermaanden, maar moet het wel een beetje opschieten ; )

Liefs!

Wij zijn sinds januari 'bezig' voor een derde maar tot nu toe nog niet gelukt dus. Ook wij hebben 2 zooontjes maar van 6 en 4 jaar. Onze oudste is van mei maar dat is wel een heerlijke periode om verlof te hebben, was de hele zomer lekker vrij toen. De jongste is van eind oktober. Succes met zwanger worden!

Hey hallo,

Tja inderdaad.. als we de zomer nog willen halen, moet het niet al te lang meer duren. Maar ik weet ook maar al te goed "naaste familie" dat het inderdaad ook heel anders kan, en dat het voor veel mensen helemaal niet zo vanzelfsprekend is om zwanger te worden. Ik was bij onze zoontjes binnen drie maanden zwanger, maar misschien duurt het nu wel veel langer, wie zal het zeggen. Ik ben best een ongeduldig type helaas, maar om zwanger te worden moet je toch wel wat geduld opbrengen en gewoon maar afwachten. Heel stiekem lijkt me een meisje natuurlijk heeeel leuk, maar ook dat zeg ik liever niet hardop, dat vind ik niet leuk (behalve op dit forum dan) en als we een zoon krijgen zou ik daar absoluut net zo blij mee zijn, dat is het niet, ik ben al super super trots op mn jongens, dus als daar nog een zoon bij komt helemaal stoer! Maar je uitleven in al dat leuke meidenspul is ook wel errug leuk hoor.

Jullie ook succes!!!!!!!!!!!!!!

Liefs mammma

Hallo,

ik ben al zwanger van mijn 3e kindje maar lees hier ook nog geregeld mee. Ik heb een zoontje van 3,5 en een dochtertje van 1,5 en nu 23wk zwanger van een zoontje.
Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden van een 3e wondertje (of misschien nummer 3 en 4,hahahaha)

Groetjes Anne

hahahaahah

Ja dat kan ook maar zo natuurlijk.. een tweeling.

Leuk om en om, eerst een zoon, toen een dochter en nu weer een zoontje! Leuk hoor..

Dan zit je nu denk ik in "de prettigste" periode van je zwangerschap denk ik.. ik weet het eigenlijk helemaal niet zo goed meer.... en zo lang is het niet eens geleden hahaha.. veel geluk!

Liefs mammma

Mamma ik was van onze jongens ook supersnel zwanger, helaas is dat geen garantie dat een derde ook zo snel gaat. Ik zou natuurlijk heel stiekum een meisje ook erg leuk vinden na twee jongens! Maar dat is niet de reden dat we een derde willen, een derde jongen is net zo welkom en misschien ook nog wel praktischer hahaha, want jongensspullen zat!!!

Helemaal mee eens hoor.. ik denk er net zo als jou over. Alles is welkom. Eigenlijk is het nog het allerbelangrijkste dat het kindje gezond mag zijn!!

Liefs mammma

Terug
Bovenaan