Wie gaan er nog meer voor een derde?

Hoi,

Wat leuk dat jullie voor een derde gaan. Zelf heb ik 3 kinderen. 2 jongens en een meisje! De oudste is 5 en de middelste is alweer bijna 4 en onze dochter is 1,5 jaar. Van de jongens was ik vrijwel gelijk zwanger, terwijl we 8 maanden hebben gedaan over het zwanger worden bij onze kleine meid.

Gr.

Ps. Zijn hier ook meiden die zwanger proberen te worden van nummer 4 of die erover twijfelen?

Hoi

Ik ben ook bezig voor een 3e! Heb 2 meisjes van bijna 3 en net 1! Heb op 3 nov een mk gehad met 7 weken en ben nu aan de medicatie om weer ongi te worden en dan aan de medicatie voor een eispronng! Eens kijken hoelang het gaat duren voordat ik weer zwanger mag worden!

Hoi allemaal.. dus er zijn meerderen onder ons die aardig vlot zwanger raakten van de eerst/tweede en het bij de derde nog maanden duurde. Dus het wil helemaal niet zeggen dat ik nu weer snel zwanger raak. Nou ik heb vandaag zo'n rare dag gehad.. rillerig en wat misselijk, denk eerlijk gezegd dat ik tegen een griepje aan hang. Want nu al zwanger zijn lijkt me onwaarscheinlijk. Is het nogsteeds zo dat je foliumzuur moet slikken? Ik had dat dan al moeten doen toch?

Groetjes mammma

Hoi,

Ja foliumzuur kun je het beste al wel gaan gebruiken. Ja de griep heerst, maar wie weet...

Liefs

Ook wij zijn bezig voor de 3de. gezellig!!! Hoop dat we allemaal snel zwanger zullen zijn, Een vraag. Ik heb er ook al een topic over geopend maar misschien kunnen jullie mij hier een antwoord geven. (allemaal ervaringsdeskundigen :))
Hadden jullie bij alle kinderen meteen een positieve test of duurde het bij de 1 langer voor je na de NOD datum een pos test had?

Hoi,

Ja foliumzuur kun je het beste meteen gaan slikken. Als je er nu mee begint is het ook goed.

Gr.

Terug
Bovenaan