wie gaat er allemaal mee met de herfstwandeling

hee dames

ben wel even benieuwd wie er nu echt allemaal meegaan?en hoe gaan jullie

nou ik kom dus zowieso met caithlyn en dan met de trein

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

quote: beestbende reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-11-2008 19:31:29'));

ik komdus ook met nicky vanuit alkmaar met de trein.groetjes,karin en nicky(3 maart 2008)

hoi karin
ik zag dat je nog niet op de datumprikker stond. zou je mij je email even willen sturen dan stuur ik je even een mailjte die ik aan alle meiden heb gestuurd met wat info. leuk dat je ook meegaat
hier nog eens mijn email voor de zekerheid: chatlinnie@hotmail.com

groetjes linda

ook nathalia en ik zijn van de partij hoor :D
als we met niemand mee kunnen rijden, die uit rotterdam komt, moet ik ook met de trein.
vind t wel leuk hoor, dat we nou eindelijk iedereen in t echt te zien krijgen :D
hoop alleen dat ik t vol houd, 4,5 km lopen hahahaha jawel, zal wel goed komen :D
en dat t droog blijft. kou kan je je op kleden vind ik maar regen.... ooooh verschrikkelijk.

liefs, do

hoi meiden,

ik ga toch ook met de trein, heb net even prijzen vergeleken en ben met de trein goedkoper uit (heb een kortingskaart)
hier mijn trein schema, misschien kan je kijken of je jouw treinreis ergens aan kan laten sluiten. of in ieder geval op het eindstation op elkaar wachten. ik hoor het wel.

10.06  vertrek haarlem spoor 1
10.15 aankomst a'dam  'sloterdijk spoor 8
10.25 vertrek a'dam  'sloterdijk spoor 6
10.31 halte a'dam centraal                
10.41 halte a'dam muiderpoort
10.45 halte diemen
10.51 halte weesp
11.00 halte naarden-bussum
11.02 halte bussum zuid
11.06 aankomst hilversum noord spoor1

groetjes linda

Hoi hoi,

Wij zijn ook van de partij, mits dat mijn operatie a.s. maandag allemaal goed gaat. Zo niet dan moet ik meer dan een week in ziekenhuis blijven en dan haken we af. En het ligt aan mijn vriend die normaal de auto heeft, maar die dacht m niet nodig te hebben de 20e dus dat komt wel goed.

Ik kom uit Rotterdam en rij langs A20, A12, A27. De wat grotere steden die ik passeer is Rotterdam, Gouda, Utrecht en Hilversum.
Mochten er mensen zijn die ergens onderweg willen afspreken om in een karavaan te rijden dan vind ik het prima. Ik heb een sTomsTom dus dat komt helemaal goed.

Dotjuh rijden jullie nog mee?

Liefs Reneke

hee dames

ik denk zet gewoon even neer hier...
aangezien er altijd mama,s zijn die nog roken(ik niet)en we elkaar gaan ontmoeten wij verkopen nederlandse sloffen marlboro voor 27,5 dus wil je er wat hebben laat even weten

quote: happydays reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-11-2008 22:30:51'));

hoi meiden,

ik ga toch ook met de trein, heb net even prijzen vergeleken en ben met de trein goedkoper uit (heb een kortingskaart)
hier mijn trein schema, misschien kan je kijken of je jouw treinreis ergens aan kan laten sluiten. of in ieder geval op het eindstation op elkaar wachten. ik hoor het wel.

10.06  vertrek haarlem spoor 1
10.15 aankomst a'dam  'sloterdijk spoor 8
10.25 vertrek a'dam  'sloterdijk spoor 6
10.31 halte a'dam centraal                
10.41 halte a'dam muiderpoort
10.45 halte diemen
10.51 halte weesp
11.00 halte naarden-bussum
11.02 halte bussum zuid
11.06 aankomst hilversum noord spoor1

groetjes linda

hoi hoi