wie gaat er allemaal mee met de herfstwandeling

Nog 1 vraagje:
Waar spreken we precies af?
Verzamelen we op de parkeerplaats naast Bistro Robert of gaan we er naar binnen?
Buiten is best koud als we op iedereen moeten wachten, alhoewel we toch uiteindelijk naar buiten gaan.
Ik bedoel, als we evt. binnen afspreken zouden we (ik) misschien die tent moeten bellen, anders verwachten ze daar straks nog van ons dat we uitgebreid 3 gangen gaan lunchen ofzo....
Wat vinden jullie?
Groet Roos.

Hoi Roos,
ja, dat is een goeie...
Ik heb even op internet gekeken bij Restaurant Robert in Bussum. Ik zag staan dat deze door de weeks pas vanaf 12.00u. open is. En wij verzamelen  rond 11.30u.
Het is verder volgens mij best een chique gelegenheid...
In hoeverre wij daar dus met zo'n grote groep naar binnen kunnen (los van het feit dat hij dus pas om 12.00u. open gaat) om onze kids te verschonen en eten te geven..????
Hier moeten we inderdaad even naar kijken.

Groetjes, Bianca

ik hoop ook van de partij te zijn,
het lijkt me heel gezellig worden...

wat een organisatietalent hebben sommige hier, die denken overal aan..
mn complimenten hiervoor!!!

ik kom uit amersfoort dus als ik daar (of bijv op station) nog mensen mee kan nemen, dan hoor ik het wel..

liefs marina

Hallo Dames,

Ik zou graag mee willen gaan maar ik zit met een aantal obstakels helaas ik zou in totaal 6 uur in de trein zitten en het kaartje is prijzig. Milton kan ik ook niet echt meenemen want dat is voor hem en mij teveel .
Ik hoop dat jullie de volgende keer een beetje in de buurt van vlissingen of zeeland iets af kunnen spreken dat lijkt mij wel leuk .

Groetjes lisette

Ik heb even het restaurant gebeld, en het blijkt dat ze gesloten zijn vanaf 17 nov tot 4 dec.
Waar wilden jullie dan eten geven?? buiten??
Is er nog een andere gelegenheid in de buurt om af te spreken??

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan