Wie gaat er in Maart starten voor een kindje?

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Wie van jullie gaat er ook in Maart starten voor een kindje?
Lijkt me leuk een in één topic met elkaar te praten over alles wat er bij komt kijken.

Wij gaan voor ons eerste kindje. Ik ben sinds December gestopt met de pil en wacht nog even mijn wintersport vakantie af en ga dan voor het 'echie'.

Hopelijk zijn er meiden die mee willen praten!
Xxx

Hi Marise,
Wij gaan in mei beginnen voor onze eerste kindje.. Misschien dat ik mijn vriend nog zo ver krijg om ook in maart te beginnen :D.. Veel succes

Liefs

Vervelend he... wachten! ;) Wij zouden eerst in augustus starten. Maar me vriend wilde toch nog liever even wachten. Dus het is maart geworden

Wij zijn sinds eind januari gestart, misschien leuk idee om elkaar via de mail op de hoogte te houden?

Hallo,
Wat leuk, we zitten in de zelfde situatie!
Ik lees dat je ook uit 87 bent, dat ben ik ook.
Ik lees dat jullie in december gestopt zijn, wij ook!
En ook ons eerste kindje is het! Lijkt me erg leuk om samen contact te houden..!! Hoe denk je hierover?

Ja gezellig, daarom heb ik dit onderwerp ook aangemaakt op het forum. Zou leuk zijn als er nog meer meiden zijn die deze periode starten.

Jah indd, ik zit nu ook op een ander forum voor zwangere, die vind ik iets duidelijker en fijner. Hier kun je de onderwerpen die je volgt niet opslaan, dat kan daar wel! Of kan dat hier ook en doe ik iets verkeerd hihi....
Je bent nu nog wel aan de pil? Ik ben vandaag voor de eerste keer weer ongi geworden sinds stoppen van de pil..... toch wel jammer, terwijl ik weet dat er gemiddeld zeker 6 mnd voor staat!

Spannend allemaal he!

Zijn we nu heel toevallig met zijn 3en uit 1987?
Ik ben in december al gestopt met de pil en nu 3 keer ongesteld geweest sinds het stoppen met de pil.
@ mandy: ik neem aan dat je bedoelt dat het gemiddeld 6 maanden duurt voordat iemand zwanger raakt na het stoppen met de pil?

Ik vind dit forum ook niet helemaal super. Maar wel best gezellig.

Terug
Bovenaan