Wie gaat er in Maart starten voor een kindje?

Hoi meiden!!

Ik zal me even voorstellen! Ik ben nieuw op dit forum en wij gaan ook voor ons eerste kindje! Helaas kom ik niet ui 87 maat 86, hoor ik er dan ook een beetje bij??
Donderdag stop ik met de pil, ik wil dan een maandje foliumzuur slikken en dus in maart voor het echie gaan... wat erg spannend is! Het lijkt me leuk om met meiden te kletsen die er ook ongeveer in maart voor willen gaan! Misschien kunnen we met elkaar deze spannende tijd door...

Alvast heel veel succes meiden!!

Hoi Tessa,

Wat leuk. Op dit moment wordt er nog niet echt actief gepost in deze topic. Hopelijk later wel.
Ik heb zojuist besloten met mijn vriend nu te starten. Ik slik nu 2 weken foliumzuur, ga evengoed starten. Spannend he!

Leuk dat je ook komt mee kletsen

Hoi Marise,

Wat ontzettend spannend zeg! Wij wilde graag in mei beginnen,met de zelfde gedachten als jullie nog even op wintersport enzo en dan foliumzuur gaan slikken. Nu hebben we zondag besloten dat ik mijn laatste strip af maak, donderdag slik ik mijn laatste pil. En ik ben gelijk begonnen met foliumzuur slikken. Denk je er ook de hele dag aan?

Jammer dat er nog niet echt gereageerd wordt, wie weet binnenkort. Ik vind het erg leuk om op dit forum te kletsen!!! Alvast een hele vruchtbare tijd gewenst ;)

Hoi Tessa, Ik zou dus eerst wintersport afwachten. Maar dat doen we nu dus eindelijk toch niet. Er komen altijd wel lastige weken, met verjaardagen feestjes enz...dan blijven we aan de gang ;) Dus wij zijn deze week begonnen. Het kan zo zijn dat het deze week al raak is. Als het goed is heb ik deze week mijn eisprong, vandaar.
Ik denk er ook wel vaak aan...probeer er soms niet aan te denken. Haha gaat vanzelf

Xx

Hoi Marise,
Ja dat is zo, zo blijf je dingen uitstellen en is het moment er nooit...je hebt groot gelijk. Wij dachten ook steeds, nou 24 is een mooie leeftijd...of eerst de wintersport... Ik hoop voor je dat het deze week raak is! Zou geweldig zijn toch!? Ja het denken gaat inderdaad vanzelf. Maar eigenlijk ook niet raar. Het is zoiets bijzonders...
Vertel jij het in je omgeving dat jullie er mee bezig zijn of houden jullie het lekker voor jullie zelf?

Xx

Hey,

Nadat vorig jaar al een aantal maanden was gestopt met de pil, gaan we nu toch definitief voor een 2e kindje. Op 7 maart laatste pil geslikt en nu de pilbloeding gehad. Nu afwachten wanneer ik voor het eerst weer echt ongesteld wordt. Ik hoop van harte voor het einde van het jaar zwanger te zijn ...

Terug
Bovenaan