Wie gaat er naar pufclub of gym?

Hoi
Het lijkt me leuk om van jullie te weten wie er naar zwangerschapsgym gaat. Of wat voor cursus jullie tijdens je vorige zwangerschap gedana hebben.

Ik heb gekozen voor yoga. De curus begint voor mij op 30 september. 8 weken en de laatste keer mag (moet) mijn man mee.
Na de bevalling is er dan nog een ochtend om alle baby's te bewonderen.
Ook ben ik vorige week voor het eerst naar zwangerschapszwemmen geweest. Ook dit is goed bevallen bij mij. Lekker ontspannen.

Hoi,

Ik doe helemaal niets. De vorige keer zat ik midden in een verhuizing en had er weinig behoefte aan in de wijk waar we woonden.
Nu ben ik het eigenlijk ook wel een beetje vergeten, maar vind het niet erg, want ik ben harstikke moe 's avonds en heel veel last van rug en bekken, dus heb er dan ook weinig zin in.
Ik had het wel leuk gevonden om andere moeders te leren kennen, maar ja.

Hey

Ik doe ook geen cursus zwangerschapsgym, door een fout de vorige keer was er geen plaats meer bij de groep waar ik hoorde en kwam ik een groep later terecht, daar ben ik uiteindelijk door uitval van de cursus 2x en doordat mijn zoontje zich drie weken voor de uitgerkende datum zich aandiende maar 3x naar toe geweest. Ook klikte het niet echt met de leidster! Dus al met al niet zo een leuke ervaring!

Liefs Janne

Ik begin morgen met zwangerschapsyoga. Zat er eigenlijk ook niet op te wachten. Vond het nogal mutserig.
Nu sprak ik een vriendinnetje die het ook had gedaan en die het ook mutserig vond... maar ze zei ook dat ze er heel veel aan gehad heeft tijdens de bevalling! Dat was dan toch wel doorslaggevend om het in ieder geval te proberen.
Ze leerde heel goed ontspannen en ik denk dat ik dat wel nodig heb als stresskip :))

Ik ben bij mijn eerste zwangerschap niet naar een pufcursus geweest omdat we midden in een verhuizing zaten en ik ook nog eens 40 uur werkte...
Ik heb wel een aantal lessen zwanger fit gedaan, dat zijn alleen een soort oefeningen, maar ook hier door een te late start van de cursus voor mij door slechte comunicatie van de organisatie, heb ik maar 3 lessen van de 5 kunnen volgen..
Nu heb ik me wel voor een uitgebreide cursus opgegeven, het lijkt me leuk andere zwangeren te ontmoeten uit mijn omgeving en ik weet niet waarom, maar zie toch meer op tegen de bevalling van de 2e dan van de eerste. Raar he? terwijl het niet eens een zo'n erge bevalling is geweest..
En ik bij de 1e mij niet eens zoveel zorgen heb gemaakt hoe de bevalling zal gaan, dat heb ik nu veel meer..

Ik ga morgen met aqufit voor zwangeren beginnen. Bij de eerste deed ik samen bevallen (erg leuk!) en bij de tweede gewone gym van de thuiszorg (viel tegen). En nu hoeft de info voor mij niet meer, dat geloof ik wel. Maar een beetje gezelligheid en lekker dikke buikenpraat is natuurlijk wel gezellig.

Hoi hoi,

Bij mijn vorige zwangerschap ben ik ook naar z'n puf cursus geweest.
Vond het toen saai maar andere kant ook wel interessant want jee hebt het ook over dingen waar je het zo ook weer niet over hebt.
En nu geloof ik niet dat ik het ga doen.
Op zich wel leuk om zwangere vrouwen tegen te komen, maar de behoefte is er niet zo.
Klinkt lui hé!
Misschien straks zwemmen, maar dat kan ik nu heel tijd nog bij m'n ouders in zwembad doen.

ik ga 18 sept voor de eerste keer naar zwangerschapsyoga.

een beetje rekken en strekken is altijd goed, en wat extra info ivm bevallen is altijd welkom.

verder zwem ik gewoon 1 x per week baantjes met mn mannetje

ik zie wel wat t is. gewone yoga vond ik wel leuk, dus wie weet vind ik dit ook wel leuk.

x jessica

Terug
Bovenaan