Wie gaat er naar pufclub of gym?

Ik ga weer voor de gewone gym. De vorige keer vond ik het erg interessant allemaal . Deze keer is het meer voor de gezelligheid. Ff lekker over je zwangerschap met andere mamma's in spe.
Je kon ook kiezen voor joga, maar dit kosten 150 euro en de gym is hier gratis. Dus mijn keuze was snel gemaakt.
Ik hoop wel iets sneller ermee te kunnen beginnen als de vorige keer. Toen begon ik met 33wk en stopte het met 37wk. Erg laat dus.
Leuk om zo te lezen wat iedereen wel of niet gaat doen!

Liefs Jane

Gister voor het eerst aquafit voro zwangeren gedaan, en het is echt een aanrader! Lekekr relaxed in een warm bad. We hebben ook wel een gezellig cluppie, denk ik, maar dat kan wel veranderen, omdat de jongste zwangerschap 17 weken weas en de oudste 35 weken.
Het is niet heel intensief, maar wel heerlijk ontspannend. Aanrader!

NEEEEEE!!!!! met zwangerschap no 1 heb ik dit wel gedaan en ja ik heb er leuke vriendinnen (2) aan over gehouden maar nu nee nu echt geen cursus meer voor mij. het is allemaal zweven en ik ben niet zo zweverig!! voor mij gewoon lekker op mijn eigen manier bevallen net als de vorige keer!!!

groetjes inge

Ik begin 16 september met de cursus. Heb er wel zin in. Sowieso even eruit zijn en hopelijk heb ik er wat aan tijdens de bevalling. En inderdaad moet hij een van de laatste cursussen mee. Vind het ook leuk om andere zwangere vrouwen te leren kennen.
Is er iemand in Rotterdam?

Groetjes,
Kim

Nee, Nee en nog eens Nee,

ik moest ook met de vorige voor mijn bekken en rug.. en die vrouw kon niets anders dan vertellen hoe pijnlijk het allemaal wel niet was om te bevallen en dat het echt veel erger was dan wij allemaal dachten... nou, dat moet je vooral tegen mij zeggen; ik zag het gelijk al helemaal niet meer zeggen. Ben erg onderhevig aan hormonen tijdens zwschap merk ik nu....

en het werd toen toch een spoedkeizersnede.. en ik had tijdens de weeen het meest aan; puf puf pufffffffffffffff.... dus niet dat stomme gedoe van tijdens een wee puffen; deze wee komt niet meer terug... zo ben ik gewoon helemaal niet.....

en nu dus een geplande keizersnede... niets geen gepuf dus; na de operatie de eerste keer uit bed komen ja... dat zal puffen zijn... hihi

Terug
Bovenaan