wie gaat er nog meer voor een 3e kindje?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik vroeg mij af er nog meer vrouwen zijn die voor een derde kindje gaan.
In mijn omgeveing is het best wel uitzonderlijk 3 kindjes maar op het forum zijn er meerdere vrouwen geloof ik.

groetjes Nancy

ikke!!
het wil alleen niet zo lukken nog. de eerste 2 waren er zomaar, en nu loop ik al bij de gyn.....
kus famke

Hier voor een 2de maar 3de is echt niet uit zondelijk een vriendin en mijn schoonzus zijn beide in verwachting van de 3de..
Als ik mijn man moet geloven komt er hier ook een 3de

Hier net zwanger van de derde!
Maar ook om mij heen is het niet echt uitzonderlijk... Mijn vriendin heeft er drie onder de 4jaar en mijn vriend is surinaams dus in zijn familie zijn er veel gezinnen met veel kinderen. En mijn broer en schoonzus hebben er zelfs 5!
Dan vallen mijn drie nog wel mee...

Liefs,

Ik ben ook zwanger van de 3e.
In onze omgeving is het wel bijzonder hoor.
Ik ken maar 1 ander gezin die er 3 heeft.

Liefs

wij gaan ook voor de derde! Het is eerder dan uitzondering dan regel, alleen maar 2 en dan ook nog kort op elkaar. Merk wel eens dat we flink wat kritiek krijgen als ik zeg dat we voor een derde gaan, maar wat gaat iemand dat eigenlijk aan? We beslissen het toch zelf? We hebben het huis, financiën en de wens.
Hopelijk ben je snel zwanger! Wij zitten nu in ronde 3.

Hoi,

Ik zou ook heel graag voor een 3e gaan maar mijn vriend wil (nog) niet. mijn wens word met week groter... helemaal omdat er nu in mijn omgeving meerdere baby's geboren worden en dikke buiken rond lopen begint het steeds meer te kriebelen...
Ik hoop dan ook zo dat hij vandaag of morgen thuis komt en zegt we gaan ervoor!!!

Hoe was dat bij jullie mannetjes? stonden ze er allemaal meteen open voor een 3e kindje?

Ja wij gaan er denk ik ook voor. Vind het wel erg spannend. Wij vonden de eerste twee best heftig en hebben daarom bewust even gewacht. Die van ons zijn nu 6 en bijna 4.
Twijfels zitten met name in het praktische: trekken we het wel (slapeloze nachten), financieel, hoe gaat dat we drie in de auto.... Etc. Ik heb altijd gezegd dat ik er drie wilde. Ik ben bang dat als ik het niet doe dat ik me altijd zal blijven afvragen 'hoe zou t geweest zijn'.
Mijn man staat er wat neutraler in. Die wil het wel maar vindt het zo ook wel goed. Dus ja.....spannend!! We hebben deze maand al een klein kansje gewaagd. Dus wie weet is al zo....aaah.
Leuk om te horen hoe jullie er in staan.
Hoe oud zijn jullie en hoe oud zijn jullie kinderen?

Terug
Bovenaan