wie gaat er nog meer voor een 3e kindje?

hi,
ik woon midden in het land ,en daar lopen het ziekenhuis(bij de verloskundige die een aparte vleugel hebben) dus helemaal vol met moeders die een derde of meer krijgen..
het is echt een trend hier..

nu ben ik zelf niet een mee loper, maar wij gaan ook voor een derde.
mijn man wil dit al jaren,maar ik twijfelde.
we hebben al twee kids van 9 en 6 ..
ben zelf 34.

succes

Jaaaaaa!!! Ik wil ook een derde! Maar hier eerst nog even wachten op een tweede... ;-)

Hey meiden,

Ook ik hoop hier binnenkort mee te mogen schrijven!!
Wij zijn ook al enige tijd aan het twijfelen, wel of geen derde... Ook bij mij kriebelt het inmiddels enorm!! Maar ook mijn man is nog wat terughoudend.Meer door de praktische dingen.Hij wil nog wel heel graag een kindje maar is bang dat dat financieel niet meer haalbaar is over bijvoorbeeld 10 jaar... Maar ja, ik werk niet, dus die mogelijkheid is er altijd nog als het dalijk op 1 salaris niet meer zou gaan.
Wij hebben nu 2 boys van bijna 3 en van 1,5 jaar. Ik geniet volop van deze 2 heerlijke mannetjes maar hoop toch nog op een derde kindje! Ik hoop dat er vanavond knopen doorgehakt kunnen worden en dat ik vandaag mijn laatste pil heb gehad. ;-)
Ik houd jullie mee op de hoogte!!

Ik las laatst een hele mooie opmerking hier op het forum. Er was een man die had gezegd: Je kunt hoogtens spijt krijgen van een kindje dat er niet is maar je graag had gewillen. Je zult nooit spijt krijgen van een kindje dat er is!!
Ik vond dit zo mooi, en het heeft mij persoonlijk over de streep getrokken!!

Voor jullie allemaal: ik hoopo dat jullie snel een positieve test in handen mogen hebben en misschien tot heel binnenkort!!

Groetjes M

Ik weet sinds gister dat ik zwanger ben van de derde. Superleuk en tegelijkertijd ook heel spannend. Hoe gaan we dat allemaal doen straks en nee het past niet in onze auto. Maar ach het voegt zich allemaal wel weer. Ik ben benieuwd wat de andere twee ervan vinden. Ze weten het nog niet, maar we hebben er wel over gesproken en het idee leek ze leuk. Maar dan wel een zusje :) We hebben nu 2 jongens. En ze wilden best in een stapelbed.
Nu het zover is voel ik me heel rustig, ik had van tevoren gedacht dat ik misschien wel drempelvrees zou krijgen als het eenmaal zover was maar dat gebeurt (nog) niet :)

Hopelijk is het voor jullie ook snel raak!

Groetjes Marijne

bij ons wil onze zoon graag een broertje of zusje,maar onze dochter zegt gewoon nee dat hoef ik niet, ik vind ze wel schattig maar dan moet ik jou delen..
slimmerd!
ze heeft uiteraard gelijk..

wij hebben mazzel dat er 1 uit de autostoel/verhoger kan(9 jaar) en daardoor past het wel in onze auto.

Gefeliciteerd Marijne!
Ik heb ook twee jongens en zij willen ook graag een zusje (en ik stiekem ook :). Maar ja.....dat is nou net een van de weinige dingen waar we niks over te zeggen hebben.
Wij hebben deze maand ook een klein gokje gewaagd dus ik hoop hier volgende week ook goed nieuws te melden. Spannend!
Hoe oud zijn jouw jongens en hoe oud ben jezelf?
Ik ben (net) 35 en mijn jongens zijn 6 en bijna 4.

Groetjes mama3007

Terug
Bovenaan