wie gaat er nog meer voor een derde?

A

Anoniem

Guest

Ik ben benieuwd of hier dames zijn die voor een derde gaan. zelf heb ik 2 kinderen, van 3 en van 3 maanden. Mijn menstruatie is nog niet opgang gekomen, waarschijnlijk ook door de borstvoeding, maar zodra deze weer op gang komt, dan gaan we proberen om opnieuw zwanger te worden. Eerst hadden we nog twijfels, vooral vanwege financiële redenen. Maar daar hebben we eens goed naar gekeken en dat lijkt reuze mee te vallen. Vooral omdat we alles al hebben en de kinderopvang ook maar een paar tientjes duurder wordt. Nu wel te hopen natuurlijk dat ze niet alledrie arts willen worden! In mijn omgeving is er niemand met 3 kinderen, vandaar dat ik hier vraag waarom jullie voor een derde kiezen.

hallo ik ben nu zwanger van nummer 3 waarom ik er voor gekozen heb is omdat ik me eigen altijd met 3 of 4 kinderen heb gezien voor mij gevoel was het ook gewoon niet helemaal compleet voor mij gevoel daarom gingen we dus voor nummer 3 ik weet wel dat het iets duurder is maar zoveel scheeld het ook niet wel als ze alle 3 willen gaan studeren maar ja tegen die tijd kan ik ook meer werken dus hebben we ook meer geld dat scheeld ook weer

Hoi ben zwanger van de vierde nu (ongepland maar inmiddels super gewenst).
Ik vond de overgang van twee naar drie echt "een eitje". De derde "doe je er gewoon ff bij"dat is tenminste mijn ervaring.
Gewoon doen dus!
Heb nu drie dochters van 7, 5 en 2 en in november verwachten we ons eerste zoon. Ik hoop dat de vierde ook zo makkelijk z'n plekje krijgt binnen ons gezin. Ben benieuwd.
Jullie veel succes.
groetjes hanneke

Wij gaan voor een tweede maar hebben ook het ideaal van een groot gezin. Bij ons gaat het niet zo makkelijk dus hopen dat er nog een paar bij mogen komen. (ik zat al bij de gyn toen onze kleine 3 maanden was voor nieuwe behandelingen.)

Wat leuk dat je voor een derde gaat! Ik ben momenteel 18 weken zwanger van de derde, oudste is nu 4,5 en de jongste is 2,5. Ik vind het wel spannend hoe het dadelijk allemaal gaat lopen, maar ik heb er echt reuze zin in.....

Hoi Hoi,

Ik ben zwanger van de 4de. Net als bij 5908285 niet gepland maar inmiddels wel super gewenst. Ik vond de overgang van 2 naar 3 ook niet zo groot. En een gezin met 3 kids is echt super! Af en toe is het natuurlijk wel druk maar je groeit er langzaam in en je krijgt er zoveel voor terug. 3 blije gezichtjes als je s'morgens wakker wordt. HEERLIJK! Dus meid...Ik zou zeggen Ga er voor! ha ha ha

Ha,

Ik ben zwanger van de derde (oudste 4 jr. en 2e 2,5 jr.) We zijn er weer echt blij mee en genieten nu al volop van de zwangerschap. Enerzijds gaat het sneller anderzijds geniet je meer doordat je weet wat er komt en normaal is. Nu heb ik in tegenstelling tot de 2 eerste zwangerschappen echt een ideale zwangerschap (of je wordt daar ook makkelijker in)
Eerlijk gezegd vonden wij, hoe gewenst/gehoopt het ook is wel lastig om tegen de omgeving te zeggen omdat voor veel mensen 2 kinderen voldoende is.
Moet ik zeggen dat we geen negatieve reacties gehad hebben, wel minder enthousiast als bij de eerste met kadootjes etc. Maar dat kan ons geluk niet minder maken

Ik ben nu 19 wkn zwanger, ik zal zeggen als het kriebelt ga er dan voor

Ik ben nu bijna 11 weken zwanger van de 3de oudste is net 4 en jongste word eind deze maand 1 jaar,was niet gepland al zo snel een 3de,maar we zijn er blij mee!ik vind een opluchting dat er zoveel zeggen dat een 3de zo meedraaid in het gezin.collega van mij met 3 kids zei dat ook al,niet iedereen praat zo tegen me,je heb altijd van die doemdenkers die zeggen:kun je het finacieel wel aan,en o wat zal je het druk krijgen enz enz,daarom ben ik blij dat ik ook eens iets positiefs hoort.en spaar nu iedere maand al een klein bedrag voor mn kids voor later.
liefs jootje

Terug
Bovenaan