wie gaat er nog meer voor een derde?

Wij zijn bezig voor de derde, ronde 2.
Hier een groter leeftijdsverschil :) de oudste is 11 en de jongste 3, maar we willen het heel erg graag en de reactie's uit de omgeving verschillen van het is jullie leven en word gelukkig tot zou je dat nou wel doen!
Financieel, drukte, je word al ouder enzo.
Ze kunnen niet in onze beurs kijken en weten ook niet hoe graag wij willen.
Nou we hebben we de financieen gelukkig op orde, ruimte in het huis en zeker in ons hart.

Als jullie graag willen dan zou ik zeggen ga ervoor en laat de rest zich met hun "goed bedoelde' adviezen a.u.b. met hun eigen leven bemoeien.

ook hier zijn we bezig voor een 3de. net als silvymaas zie ik mezelf ook met 3 of 4 kids zitten...
onze kids zijn nu 4 en 2,5 dus laat die 3de maar komen.
wij kijken eigenlijk niet zo naar geld ed. als je ervan houd, komt het vast goed. want niks is zeker in de toekomst van tegenwoordig...

Hier zelfs onderweg van de 4e, en men verklaart me voor gek! :p dan maar gek, zo lang ik nou straks maar gek op/van mn kind ben, dan ist goed denk ik dan maar ;-)
Ooohw en idd, financien krijg ik ook vaak om mn oren, maar ik spaar per maand alvast voor later zeg maar, heb ik er alleen voor gekozen omdat eens per kwartaal te storten zeg maar en dat doe ik dan; je raad het misschien al; van de kinderbijslag dus studeren of wat dan ook moet als het goed is lukken ;-) Verder zijn we van mening dat waar er 3 kunnen eten er 4 ook wel moet lukken!

Terug
Bovenaan