Wie gaat er nog meer voor een tweede kindje?

Hoi!

Wij willen ook voor een tweede gaan in november. Onze zoon is nu 9 mnd.
Ik vind het nog wel heel spannend want hoe gaat zo'n zwangerschap en kraamtijd als je al een hummel hebt lopen. Maar goed, zover is het nog niet. Even november afwachten en dan maar zien hoe snel we zwanger zijn. Bij onze zoon waren we de 2e ronde zwanger dus stiekem hoop/denk ik dat dat weer zo snel zal gaan. Maar dat weet je natuurlijk nooit. Het blijft een wonder. Ik heb er zin in!
Jullie veel succes en plezier bij het 'werken' aan een tweede prins(es).

Liefs, Amy

Ik voeg me ook bij jullie toe..

We hebben een zoontje die word over 2 weken 1 hij heet Levi
En we zijn nu begonnen met ronde 1 voor een broertje of zusje
toen ik in verwachting raakte van levi slikte ik nog gewoon de pil...
En was het nogal onverwachts.. en nu gaan we er voor..

Hoi hoi,

Oook wij gaan voor een tweede wondertje!!! Aangezien ik niet meer de jongste mama ben 36 jaar willen wie niet te lang wachten!!! We hebben al een dochertje Jessica zij is 2 maart 2007 dus dit jaar geboren en ruim 6mndjes oud!!! Had al gelijk na de bevalling zoiets van dit wil ik nog een keertje meemaken dus vandaar!!!
We zitten nu in ronde 3 deze week is mijn NOD op 20 september we zijn benieuwd!!! En we gaan volgend jaar 26 september trouwen heb mijn vriend vorige week gevraagt dus misschien al met een tweede wondertje of met een dikke buik trouwen!!!! Allemaal spannende dingen dus das afwachten allemaal!!!
Jullie ook allemaal veel succes!!!

Liefs Sandy

hoi klaverviertje

als het goed is krijg ik de 25ste alle uitslagen van mijn bloed, ook ik ben benieuwd, voordat ik van mijn eerste zwanger was, ging het ook allemaal niet echt vanzelf, en op het moment dat ik zeg maar de medische molen in zou gaan was ik zwanger, nu hopen dat het nu ook zo gaat haha zou wel lekker zijn

xxx

Hey hoi!!

Ook wij gaan voor een 2e! Onze 1e word binnenkort 2 jaar. We zitten nu in de 1e echte ronde. Ik heb vorige ronde midden in de cyclus mijn spiraaltje laten verwijderen. Na 5 dagen overtijd te zijn geweest werd ik Ongi. Nu dus voor de 1e echte ronde.

Hopelijk zijn we snel zwanger van onze 2e wonder!!

SUcces allemaal!!

mama30

Hallo allemaal,

Wij gaan ook voor een tweede kindje. Tijs is nu 13.5 maanden. Het heeft ruim 2 jaar geduurd voor ik zwanger was van hem, we hopen nu dat het sneller mag lukken. We zien het wel! Als er bij een tweede zwangerschap weer zoveel kg's eraf gaan en eraf blijven, dan zou dat helemaal geweldig zijn! Ik ben nog altijd 7 kg lichter dan voor m'n zwangerschap!
Iedereen veel succes met zwanger worden!

Groetjes,
mv Tijs

Hoi,

Wij gaan ook voor een 2e kindje!
M'n dochter wordt in november 3 jaar. Ik ben in mei met de pil gestopt, heb helaas 11 aug. een vroege miskraam (was 5 weken zwanger) gekregen. Heb nu alweer 1 menstuatie erna gehad en we gaan er weer helemaal voor.
Ik ben 36 jaar, dus hopelijk is het snel raak.

Jullie ook succes met zwanger worden.

Groetjes,
Angel

Yes ik hoor hier ook (bijna) bij!!!!!!!!!!!
Ik moet woensdag of donderdag ongi worden en hierna begint onze 1ste ronde. Spannend weer!!
Wij hebben een zoontje van 16 maanden. Voordat ik zwanger van hem was heb ik een miskraam gehad en was toen in de 1ste ronde zwanger. Na de miskraam was ik in de derde ronde zwanger. Dus heel stiekem hoop ik dat het snel gaat lukken al weet ik ook dat het nu best langer kan duren...
Het is en blijft een wonder zo'n kleintje in je buik!!

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan