Wie gaat er nu naar buiten?

Hallo!

Ik ben nieuw op het forum... Dus ik stel me even voor. Op 23 januari is onze dochter Robin geboren. Een kleintje met haar 2605 gram. We hebben een ontzettend fijne start met haar. Durf het bijna niet te zeggen, maar ze is een heel tevreden meisje wat zo goed als tot iedere voeding slaapt (op de uitzonderingen na). Ook ik herstel supergoed van de spoedbevalling (in drie uur was onze dame er)... dus we hebben niets te klagen!

Alleen begint het nu toch wel te kriebelen, want op een paar ommetjes na zit ik nu toch wel een hele tijd binnen. En Robin al mee naar buiten nemen met de sneeuw en kou, doe ik nog liever niet. Zitten er meer mama's in hetzelfde schuitje? Herkenbaar? Hoe pakken jullie het aan?

Groeten!

Hoi,

Joaz is al een maandje ouder, 30-12, maar ik neem m in de draagdoek mee, met jasje aan, mutsje op, of met twee kokend hete kruiken in de wandelwagen en dan jas, muts etc erbij aan. Probeer het gewoon.

Ik zou nog even lekker binnen blijven. Kokend hete kruiken in de wagen is niet aan te bevelen. Als die beginnen te lekken door het gehobbel is de schade niet te over zien.
Wacht even tot de dooi is ingezet.

Hallo
Ik ben mama van maart,en ben ff hier aan het lezen.

Ik zou lekker binnen blijven de baby`s zujn nu echt te klein hoor.
van kokend kruiken zou ik niet aanraden niet doen hoor.

Beter in een draagdoek :)

Hoi, mijn meisje is van 22 januari en wij zijn al lekker aan de wandel hoor! Jasje aan, mutsje op, 2 dekentjes en de dekhoes van de wagenbak en aan het voeteneind een kruik met gewoon warm water.
Ik ga natuurlijk niet meteen de vierdaagse wandelen , maar een blokje om gaat prima!.
Ik vind het heerlijk er even uit te zij, frisse neus halen en langzaam weer een beetje conditie opbouwen.
En terwijl mijn peuter zich uitleeft in de sneeuw ligt madammeke lekker te pitten in haar bakkie.

Eva is 3 weken ik ga ook liever niet naar buiten maar moet wel de oudste moet gewoon naar school dus heb geen keus. Doe gewoon goed inpakken. Het cb zegt dat het echt geen kwaad kan

Ik moet ook met de oudste naar school, dus 4x per dag lopen we gewoon naar school.
Ik stop mijn dochter in een aparte cape waar de voetjes in kunnen, in de maxicose met voetenzak, muts op das aan en wandelen maar! (ook nog de beschermkap tegen de regen er over heen!

Onze kleine boef is op 14 januari geboren en is de 25e voor het eerst naar buiten geweest.
Hadden hem goed ingepakt, romper met lange mouw , daar overheen een shirt met lange mouw en een broekje met sokjes eraan en daaroverheen een sweatbroek.

Hadden hem een goed jasje aangedaan en in de maxicosi zit een slaapzak.

Het ging helemaal goed en na het wandelen hebben we zijn temperatuur opgemeten en dit was gewoon 36,9.

Ik zou zeggen..gewoon proberen ookal is het maar om te kijken of ze buiten haar temperatuur goed behouden..en het is zo leuk om met de kinderwagen te lopen :p

Terug
Bovenaan