Wie gaat er nu naar buiten?

Even een kleine opmerking wbd kokende kruiken, die gaan echt niet zonder controle bij de kleine man. We knopen er een xtra hydrofiel luier omheen die met de knoop in de rug ligt. Dus hij ligt nooit zomaar tegen een kruik. Kijk wel uit.

Luuk is 28 januari geboren en we zijn donderdag 2 februari al even een blokje om geweest. Wij hebben een speciale slaapzak waar ook zijn armpjes in liggen met capuchon en daaroverheen 2 dekentjes en nog een gewoon mutsje. Ook uiteraard nog de afdekhoes van de kinderwagen. Over de kap hadden we nog een doek zodat de wind er niet in kon. Hij kon zichzelf al goed warm houden, dus mochten we van de kraamhulp naar buiten. Het was maar 1 blokje om, dus niet zo lang. Nu met de sneeuw ga ik niet. Met de kinderwagen is het wat lastig door de sneeuw te rijden.
Liefs Wendy

Als Robin op temperatuur blijft en boven haar geboortegewicht is, dan is er toch niks aan de hand. Ik heb zo'n berenpak in kinderwagen en moet eerder opletten dat ze niet te warm wordt. Had alleen romper, legging en jasje aan.

Ik denk dat het voor baby en jezelf heel goed is om frisse neus te halen. Probeer gewoon blokje om en temperatuur haar voor- en nadat je gewandeld hebt. Dan weet je meteen of het goed gaat.

Succes groet lucy

Dank voor alle adviezen. Heb gisteren groen licht gekregen van consultatuebureau en gelijk 's middags een klein blokje om gemaakt. Goed ingepakt en (veilige) kruik in de wagen. Super!

Terug
Bovenaan