wie gaat er voor de 2e?

Hoi clearsas!

Wat erg voor jullie. Het klinkt zeker niet goed. Misschien kan het maar beter snel achter de rug zijn dan. Gelukkig weet je do meer, laat je ons weten hoe het afloopt?
Het is jammer als je het forum zou moeten verlaten, maar ik heb liever dat je een goede zwangerschap hebt.

Wij hebben een zoon van 8 maanden en die krijgt dus nog bv. Bij bv kun je menstruatie hebben zonder eisprong. Of eisprong zonder menstruatie, wist je dat? Dat maakt het dan ook weer extra spannend. O, en ik ben inmiddels 34. Jullie?

hallo allemaal
ik ben hier nieuw zal me even voorstellen be monique en heb een zoontje van acht en halve maand.
nu willen wij ook graag een tweede kindje ik slik nu me laatste strip van de pil maar het liefst stop ik nu meteen maar ik weet niet of dat slim is wat zouden jullie doen. vindt het wel leuk zo'n forum
groetjes

Hoi allemaal,

Wij gaan ook voor de 2e. We hebben nu een dochter van 16 maanden.
Ik heb weer zo veel zin in de zwangerschap!!! DIt is onze 1e ronde, en ben nu 4 dagen overtijd, maar nog geen positieve test.

Groetjes,
Heartje

Hoi Sas,

Ik hoop voor je dat het toch een innestelingsbloeding zal zijn.

Heel veel sterkte!!

Groetjes Mila

Hallo,

Wij gaan ook voor een 2e kindje. Wij hebben een dochter van 2 jaar en van haar was ik vrij snel zwanger. Helaas duurt het deze keer wat langer (5e ronde). Mijn vriendin was van de 1e ook direct zwanger en nu is ze na bijna anderhalf jaar wachten en heeeeel veel oefenen (hahaha) eindelijk zwanger! Tussen de 1e en deze zwangerschap heeft ze ook nog een miskraam gehad.
Dusss... we geven (nog) NIET op!

Daar ben ik weer. Helaas moeten we opnieuw aan de slag voor een tweede. Ik heb dinsdag een miskraam gehad en heb hier nog naweeen van. Jammer maar helaas. De natuur heeft aangeven dat het niet helemaal goed zat.

Wij doen dus ook weer mee voor een tweede kindje. Kan ik me al helemaal op verheugen. Weer een heerlijke kraamtijd met zo'n klein hummeltje in je armen.

Zwijmel!

Gr. clear sas

Hai Sas,

Jammer dat het zo is gelopen en ik hoop dat je snel weer zwanger zult zijn.

Ik merk dat ik, nu mijn spiraal de 14e eruit gaat, weer helemaal aan het dagdromen ben over baby's. Al kan ik mij er aan de andere kant ook nog maar weinig bij voorstellen omdat mijn zoontje alweer drie jaar is en echt baby-af is. Ben ook erg benieuwd hoe het zal gaan met twee kinderen. Erg spannend!!

We hebben lang gewacht met deze keuze omdat mijn zwangerschap en bevalling erg zwaar geweest zijn. Ik kreeg dan ook advies om drie jaar te wachten met zwanger worden. Gelukkig mogen we er nu weer voor gaan. We zijn er ook aan toe en ik ben blij dat mijn man ook zo enthousiast is.

Groetjes Mila

Dames, er moet wel weer geschreven worden hoor

Groetjes Mila

Terug
Bovenaan