wow wilhelmin, 3 kindjes in 2,5 jaar tijd... dat lijkt me inderdaad heel erg heftig.... wat leuk 3 meiden op een rij en dan een klein knulletje! Hoe ervaar je het met 4 kindjes?
Als ik nu of de komende maanden zwanger zou mogen raken is mijn zoontje bijna 6 of 6. En mijn dochter dan 3,5 jaar, dus dat scheelt een hoop! Ze zijn beiden zindelijk (met 2 jaar), en de drukte is hier ook flink afgenomen, ze zijn zelfstandiger aan het worden, en kunnen leuk met elkaar overweg. Dus nu "kan" het voor ons gevoel goed....... Natuurlijk weten we nooit hoe het gaat worden, maar het lijkt me wel minder druk als de kinderen ietsje ouder zijn. En we wonen in het buitenland (moeten dus alles zelf doen, geen opa ´s en oma ´s), en mijn zoon gaat alleen in de voormiddag naar school. Mijn man brengt hem altijd en ik haal hem.... dus dat is goed te doen!
Het enige waar ik me erg druk over maak, is over de gezondheid van het kindje.... mijn dochter is helaas niet helemaal gezond (lichamelijk), het gaat nu wel heel erg goed door alle therapieen, maar het is best een belasting, voor nu maar ook de angst voor later, wat er allemaal kan gebeuren..... ook met een babietje....
Maar de wens naar een kindje overheerst en we kijken er zooo naar uit!!!
Hopelijk is het ons nog een keertje gegund om zo ´n wondertje mee te maken en te "krijgen"