wie gaat er (weer) mee de kilostrijd aan?!

Hoi,
ik was aardig wat kilootjes kwijt, zat zelfs weer op het gewicht van voor de geboorte. Maar er zijn er stiekem weer wat bijgekomen.  Met dit warme weer en de bijbehorende zomerkleding... jullie raden het al... er moeten wat kilootjes af.
Wie doet er mee? Het helpt mij wel om er samen aan te gaan beginnen.
Groetjes Veerle

Hoi Veerle,

Ik wil wel meedoen. Ik zit nog steeds 10 kilo boven mijn gewicht van voor de bevalling, dus een beetje extra steun en motivatie kan geen kwaad.

Groetjes,
Petra

Hee Veerle,
Goed idee!! Ik doe met je mee, was al bezig maar zit nog 4 kilo boven mijn start gewicht (was er 22 aangekomen ). En dan wil ik er nog wel 5 kwijt.

groetjes Sonja

Hoi Veerle,
Ik zit nog maar 1 kilo boven mijn gewicht van coor de zwangerschap. Maar ik wil er nu in totaal nog 3 kilo af. Ik heb een ontzettende flubberbuik gekregen en dat vind ik echt vervelend.
Ik ben net begonnen met krachttraining thuis. Sla het soms wel over en dat is niet goed. Maar ik doe met je mee en hoop dat het ons ( en alle andere dames die mee doen) gaat lukken.
Succegr linda

Fijn! De vorige keer (een paar maanden geleden) hebben we dat ook een aantal weken zo samen gedaan en dat hielp echt. Wat mij toen hielp was een voedingsdagboek bijhouden. Dus opschrijven wat je eet, hoe laat en hoeveel calorien daar in zitten.
En gewoon minder snoepen, meer water drinken, oefeningen doen.
Ik weet dat ik het kan als ik er gewoon meer aan begin en het strak vasthoudt. Gelukkig heb ik er maar 3 kilootjes bij genoept. Dus die wil ik als eerste er af hebben.
Groetjes Veerle

Hoi,
iedereen deed het gewoon op zijn eigen manier, maar we hielden elkaar op de hoogte en gaven tips. Dat was alles eigenlijk, maar het hielp wel.
Groetjes Veerle

Hoi

Hier zijn we ook weer begonnen was in totaal 20 kilo aangekomen, erg veel maar ja.
Bij de eerste was ik binnen een maand weer op het oude gewicht, maar dat kwam ook omdat we veel zorgen met haar hadden, veel huilen, heupjes etc.

Maar nu gaat alles vanzelf en de kilo's willen er niet af. Moet wel toegeven dat ik tijdens deze zwangerschap veel heb gegeten.
Ben afgelopen woensdag begonnen ben nu al 2 kilo kwijt. weeg nu 69 moet er nog 8. De eerste kilo's gaan meestal wel snel, maar dan
Ik ben nu wel heel streng aan het lijnen. Dit doe ik 2 weken en dan rustig lijnen.

Wat ik nu op een dag eet is:

's morgens:

kommetje magere yoghurt (niks erin)

's middags

2 crackers met smeerkaas en tomaat

's avonds  

een kom sla (met vanalles erin, komkommer, mais, tomaat, maar geen slasaus)

tussendoor drink ik enorm veel water (geen frisdranken etc) en appels (3). Het schijnt dat je veel appels mag eten.
Effe doorbijten voor een goed resultaat. Veel succes allemaal en we houden elkaar op de hoogte

Groetjes annegien

Terug
Bovenaan