wie gaat er (weer) mee de kilostrijd aan?!

Tjonge Annegien, wat ben jij streng voor jezelf zeg! Knap hoor, zou ik niet kunnen, haha!
Ik geef nog steeds bv, dus strak lijnen is er hier nog niet bij. Ik let wel goed op dat ik gezond eet en niet teveel snoep. Wel een nadeel van bv, want als ik zit te voeden moet ik altijd aan lekker eten denken......
Allemaal veel succes met de strijd tegen de kilo's!
groetjes van Ruth

hoi allemaal,

nou ik mag ook nog niet streng lijnen ivm borstvoeding maar ik let ook goed op wat ik eet!
morgen ga ik op vakantie dus dan let ik er ff lekker niet meer op !
maar daarna wil ik ook weer goed op gaan letten!
ik moet er nog maar 2 kilo af. terwijl ik er 20 was aangekomen dus valt me nog mee!
en ruth, ik krijg ook altijd zin in iets lekkers als de kleine man aan mijn borst hangt. hihih....

ik wil in ieder geval iedereen heel veel succes wensen en niet al te streng zijn he?

liefs marijke

ik ben al weken gestopt met lijnen.ik ben nog wel zwaarder als voorheen,maar vond mezelf niet dik en werd gek van de tegenvallende getallen op de weegschaal elke week.ik eet weer normaal en beweeg gewoon en werk weer(scheelt wel) en heel langzaam gaat er toch steeds weer wat af.het heeft hier dus gewoon wat tijd nodig.en ondanks de extra 5 kilootjes heb ik toch zo goed als mn eigen figuur weer terug(op een paar heupbroeken en stringetjes na)
maar jullie succes!!!

Hoi Veerle (en de rest),

Goed plan! Ik was 23 kilo aangekomen en er zijn er gelukkig nu al bijna 20 af. Maar....ik was al ietsje te zwaar, dus ik wil er nog ca. 6 kwijt.
Ik woog 67, dat werd 90, en nu zit ik op 71.

Een tip (wellicht): www.valtaf.nl

Daar kun je bijhouden wat je weegt, eet en verbrandt. Ook zijn er clubs, waar je alles kunt delen met elkaar, tips kunt uitwisselen etc. Ik zit ook bij de club "Weg met de zwangerschapskilo's" Ik ben niet zo actief (vul wekelijks mijn gewicht in, dat is het), maar misschien is dit ook wat voor jullie?

groetjes,
Lara
mv Kyran & Isis, 1-12-2006
en nog steeds een beetje te zwaar......

Ik ben vandaag begonnen. Ik ga niet echt zwaar lijnen, want dat is niet nodig. Ik ga vooral veel oefeningen doen en wat gezonder eten. Ik moet in totaal 3 kilo kwijt.
Ik ben een grote snoeperd, en mijn man ook. Mijn man kan dat want die komt geen gram aan. Ik kan dat niet, want ik kom echt wel aan.
Mijn gewicht was vanmorgen 60 kilo. ( ik ben maar 1.55)
Gr linda

Terug
Bovenaan