Wie gaat nog meer zwangerschapsyoga of gymnastiek doen?

Ik begin eind mei met de yoga. Bij deze 'cursus' krijg ik vooral ademhalingsoefeningen geleerd. Hiermee kun je dan weeen opvangen.

Mits ik gen keizersnede krijg (waar ik wel rekening mee houd), lijkt me dit toch wel erg handig. Het liefste wil ik natuurlijk bevallen..... Ook zonder ruggeprik.

Ik bedoel, iedereen moet dat natuurlijk zelf weten over die ruggeprik.... Maar ik wil alles helemaal meevoelen en maken.

Liefs

Ik begin in de eerste week van juni met zw-gym. Heb ook even getwijfeld over de yoga,maar de gym is gratis ;) en aangezien dit m,n derde is.Ik ga eigenlijk puur voor de gezelligheid en zodat ik toch ff echt bewust met de zwangerschap bezig ben,samen met medezwangeren. Ben bij m,n eerste ook naar de gym geweest en heb toch wel steun gehad aan de basistechnieken die ze daar uitgelegd hebben,bij m,n tweede ben ik door gebrek aan tijd niet kunnnen en gaan en daarbij zat het nog vers in m,n geheugen.hihi Ze schelen zich maar 16 mnd. Ik heb nooit pijnstilling gehad. Er was 1 ding dat me echt is bijgebleven van de gym en dat was de zin,vecht niet tegen de pijn, geef je over. Bij m,n eerst heb ik dat heel de tijd mezelf ingesproken terwijl ik weeen wegpufte en het heeft me echt helpen ontspannen!

Liefs

Hoi Heppy,

Ik ga vanaf 2 juni zwangersschapsyoga doen in Vlaardingen, via Careyn, 8 sessie en kost 90 euro maar dan moet je ook lid zijn en dat kost 19 p jaar.
Ik vind het leuk om anderen te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen, dus heb ik het geld er wel voor over, zeker omdat dit de eerste keer is.

Wie gaat er nog meer yoga doen???

Veel liefs
M

Hoi hoi...
Ik ga samen met mijn man de cursus 'samen bevallen' volgen. We hebben er hele positieve verhalen over gehoord en hebben er dan ook ontzettend veel zin in. Hopen veel te leren en leuke contacten te vinden :D
De cursus start halverwege juni, alleen is wel een dure. Maar omdat we het zo samen kunnen doen hebben we het er zeker voor over. Vind het wel fijn dat mijn man er ook zo enthousiast voor is.

Liefs Rosan

Ik ben vorige week begonnen met yoga, net als bij de eerste. Het is een leuke plek en lerares. Je leert ontspannen en goede ademhalingstechnieken..
Ben wat eerder begonnen, omdat je blijkbaar met een tweeling op komst òveral eerder aan moet beginnen, hahaha!

heb me opgegeven voor zwangerschapsgym.
Doordat ik gezinspolis bij z&z nam, werd ik automatisch lid van thuiszorgorganisatie. Daar werd de cursus voro leden met korting aangeboden. En ik krijg het overige bedrag vergoed van z&z.

Vooral omdat het de eerste is wil ik graag de cursus doen. om mezelf het idee te geven dat ik voorbereid ben op de bevalling. Of in ieder geval, zo voorbereid mogelijk.
Ik heb voor gym gekozen omdat ik het idee heb dat yoga niet bij mij past, en omdat yoga verder weg en duurder was...

Liefs,

T

he ik ga ook met men vent naar de cursus Samen Bevallen, waarschijnlijk gaan we de laatste avond missen want hij begint pas 29 juni. Ik vond belangrijk dat hij er ook wat aan had. En niet geheel onbelangrijk dat hij weet wat hij moet doen stel de vk is te laat hhaha.

Ik ga vanaf juni, na mijn vakantie, zeker zwangerschapszwemmen en misschien ook yoga doen.

Het lijkt me leuk om anderen te ontmoeten er ervaringen uit te delen. Ook voor mij is het de eerste, dus ik vind het belangrijk om goed voorbereid te zijn.

Liefs, Liselotte

Terug
Bovenaan