Wie gaat nog meer zwangerschapsyoga of gymnastiek doen?

Voor zwemmen heb ik helaas geen tijd ivm werk en reistijden hiervan.

Een keer per week yoga (vrijdagavond) is denk ik goed te doen.

Ik vind het ook inderdaad net zoals alle mama's hier belangrijk om ook hiervoor goed voorbereid te zijn. Als je weet van jezelf dat je het wel makkelijk kunt, dan zou ik me ook nog eens bedenken. Ik heb echter geen idee wat me te wachten staat!

liefs

Ik ga ZwangerFit doen, mijn eerste 'les' is komende woensdag al! Ben dan 25 weken. Ik heb 9 lessen vóór de bevalling en nog 4 erna. Vind het wel lekker om iets aan mijn conditie, houding etc. te doen.
Ook de ruime aandacht voor bekkeninstabiliteit en de rug vind ik fijn.

Ik ga zw.gym doen, ik heb er wat over zitten bomen of dat het yoga of gym werd.
Iedereen zei iets anders uit mijn omgeving.\
Maar ik heb gekozen voor gym omdat ik ook denk dat het beter bij me past.
Ben erg benieuwd.
Ik had van de week zelfs gebeld wanneer het zou starte, want iik had me wel opgegeven maar nog niks gehoord.
Moet je nagaan zijn 10 lessen en ben nu al 24 weken geweest en de lessen zijn nog niet begonnen en had nog niks gehoord....
Ik zei tegen mijn partner volgens mij maak ik dan maar de helft van de lessen mee voor dat de gym begint.
Nu starten we 15 Juni, dan ben ik al 29 weken, uittelend van 10 lessen = 10 weken ben ik dus 39 weken..
Dat kan toch niet..??
Kortom ik vind het wel heel laat, en jammer als ik het niet allemaal tot het einde kan volgen, maar ja ik zie het wel.
Lessen waren 60 euro en volgens mij krijg ik nog een gedeelte terug, dus dat valt op zich wel mee.

Je moet inderdaad echt iets kiezen dat bij je past! En waar je je lekker bij voelt.. Ik vind het ook vooral leuk om ervaringen te delen en te horen hoe andere vrouwen alles doen/vinden. Dan weet je weer dat echt iedereen anders is!
@sens19: volgens mij kun je zelfs tot 41 weken een cursus volgen, als je je zelf fit genoeg vindt. Ik kan me herinneren van de eerste keer zw.yoga, dat er echt meiden bij zaten die de ene week nog bij de les waren en 40 weken zwanger en dat de volgende les de lerares vertelde dat ze waren bevallen! Ik was in juli uitgerekend bij de eerste, dus tijdens de zomerstop. Ik was rond de 37 weken toen ik voor het laatst ging. Als je jezelf nog lekker voelt, heb je mss ook nog geen zin om thuis te zitten en op de komst van de baby te gaan wachten =)

precies, mijn lerares (of hoe je het wilt noemen) zei dat ermisschien nog wel een extra lesje in geperst kon worden, voor het geval de dames nog neit bevallen zijn :D

ik verheug me wel hoor.... ben echt benieuwd wat voor ademhalingsoefeningen ik krijg... ik hoop (maar mensen zeggen van wel) dat ik er iets aan heb tijdens de bevalling hhahahahah...

Duurt nog allemaal zooooo lang... pfff

liefs

Hi Heppy,

Ik begin in juli met zwangerschapscoaching. Daar krijg je naast oefeningen ook informatie over de bevalling en kraamperiode. Bij een van de avonden is mijn man ook welkom. Het lijkt met ook leuk omdat we in september hier zijn komen wonen en ik nog niet veel mensen ken, laat staan andere zwangere vrouwen. Het lijkt me een goede manier om zo met anderen in contact te komen.
Je hebt 10 lessen voor de bevalling en 5 na, dan krijg je oefeningen om weer fitter te worden.
Ik wil ook wel op zwangerschapszwemmen, maar dat zijn rottijden want nu werk ik nog full time. Dan maar de laatste 4 weken wanneer ik met verlof ben, als ik me nog kan voortbewegen :).
Wel leuk dat zoveel anderen ook wat gaan doen, en gelukkig kan je ook kiezen wat je zelf leuk vindt. Groetjes, El

Oh ja.... zal wel dement zijn maar had nog niet een eraan gedacht dat ik ook kon gaan zwemmen tijdens mijn verlof!!!!!!

Thnx Eljo, dat ga ik ook zeker doen!!!!

:D:D:D:D

Tip van de week hihiahahah

Vind zwemmen zowiezo heerlijk :D

Terug
Bovenaan