Wie gaat ook voor de eerste of tweede ronde na stoppen pil?

Hallo,

Ik ga vrijdag ook weer testen, wat een drukke boel op het toilet dan... :)
Veel suc6 allemaal!!

Wendy

Hallo allemaal
Hier nog een nieuw iemand op het forum die net gestopt is met de pil!
Wij zitten in ronde twee.. Na ronde 1 gewoon ongesteld geworden na een cyclus van 27 dagen.
Maar kan nu mijn eisprong niet vinden deze maand mbv ovulatietesten... heel frustrerend!
Wacht nu maar af of ik ongesteld ga worden en dan op naar ronde 3!

Succes allemaal met testen!

Groetjes S

Inderdaad meiden, wordt echt een drukte van jewelste op t toilet :)

Ik vertrouwde zo op 1 zwangerschapstest dat ik meteen dacht ik door mocht naar ronde 3. Niet dus, ronde 2 is nog niet afgelopen hihi.. Maar goed dat ik jullie heb ;-)
Ik weet niet in welk topic ik dat had gezegd, maar ik had vorige week en de week daarvoor behoorlijke kwaaltjes... Misselijk, spugen, pijnlijke borsten, af en toe sneller geirriteerd, buikkrampen soms... en ik ben onwijs moe....

Pff.... wel zenuwslopend om nog tot einde van de week te wachten.....
@Solanum: welkom! Gezellig dat je mee kletst.

Liefs, Tes

Sjonge wat duurt dat wachten soms lang!
Wel fijn om te weten dat er meer zijn die moeite hebben met wachten! En spannend zoveel die binnenkort gaan testen, ben erg benieuwd! Hoop dat we allemaal over iets minder dan 9 maanden mama mogen worden.

Mijn man en ik hadden afgesproken deze maand nog niet echt te gaan proberen, maar ja.. laten we het er op houden dat dat niet helemaal gelukt is :)

En sinds de dag dat ik mijn eisprong gehad moet hebben, last van buikpijn... beetje ongi gevoel zeg maar, hoofdpijn, misselijk en gevoelige borsten... zou het dan al zo snel gaan? Je lichaam kan je soms ook voor de gek houden en zeker na het stoppen met de pil...

Dus toch nog maar even wachten met testen, tot mijn eerste dag dat ik ongi zou moeten worden... alleen dat wachten duurt dan weer zo lang ;)

Sjonge wat duurt dat wachten soms lang!
Wel fijn om te weten dat er meer zijn die moeite hebben met wachten! En spannend zoveel die binnenkort gaan testen, ben erg benieuwd! Hoop dat we allemaal over iets minder dan 9 maanden mama mogen worden.

Mijn man en ik hadden afgesproken deze maand nog niet echt te gaan proberen, maar ja.. laten we het er op houden dat dat niet helemaal gelukt is :)

En sinds de dag dat ik mijn eisprong gehad moet hebben, last van buikpijn... beetje ongi gevoel zeg maar, hoofdpijn, misselijk en gevoelige borsten... zou het dan al zo snel gaan? Je lichaam kan je soms ook voor de gek houden en zeker na het stoppen met de pil...

Dus toch nog maar even wachten met testen, tot mijn eerste dag dat ik ongi zou moeten worden... alleen dat wachten duurt dan weer zo lang ;)

Sorry de site gaf niet aan of tie het bericht nu erbij zetten... dus ik maar op reageren drukken...Foutje!

Hey Dames!
Hier ook nog steeds niets.....
Ik kan bijna niet meer wachten tot zaterdag met testen.
Dan ben ik 8 dagen over tijd.
Zou het liefst morgen weer testen!
Maar ja dat vind ik ook weer een beetje zonde van de test... mocht ik dan voor zaterdag nog ongi worden.....

Leuk om te lezen dat er zoveel meiden de zelfde dingen hebben.
Ik heb ook al een tijdje een aantal kwaaltjes.
Pijnlijke (volle) borsten, duizelingen en erg moe!

@ AGdj: Spannend hoor dat jullie toch iets eerder dan gepland zijn begonnen met klussen!
Ben benieuwd hoe het je verloopt!
Je moet dus echt nog even wachten....

@ Tessavo: Ben benieuwd! vrijdag testen!
Laat je even weten hoe of wat??

Groetjes MMdJ

Nou zoals verwacht kon ik niet tot zaterdag wachten!
Ik heb vanmorgen getest: negatief.
Ik een digitale test van clearblue gebruikt.
Toen ik zondag de teststrip uit dat digitale ding haalde stond er idd 1 streepje op de test.
Maar vanmorgen stond er een heel licht tweede streepje op. Hoewel de test niet zwanger zei......
Wat zal ik doen?
Zal ik nog een test doen maar dan van een ander merk?
Wat hebben jullie tot nu toe zoal gerbuikt??

Of zal ik maar gewoon weer verder gaan met afwachten?

Groetjes MMdJ

Terug
Bovenaan