Wie geeft er nog borstvoeding??

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ben benieuwd wie er nog borstvoeding geeft? Emma is morgen 4 maanden en ik geef nog borstvoeding. De voeding van 18:00 geef ik Friso 1. Ik kolf op mijn werk, al valt dat toch tegen, maar zolang het nog lukt. Ben dus wel aan het afbouwen, ze krijgt nu 4x borstvoeding en 1x Friso. (al gaat het afbouwen nou ook weer niet zo snel, vind het nog veel te leuk om helemaal te stoppen....).

Groetjes, Marieke m v Emma 3-6

Hoi

Ook ik geef nog volledige borstvoeding.
Joyce is nu iets meer dan 4 maanden oud,Maar ik moet wel zeggen dat het voor mij makkelijker is dan voor jou.Ik ben namelijk na de geboorte van ons derde kindje niet meer gaan werken.

Ach en waarom zou ik stoppen?Alles gaat moeiteloos dus ik ben helemaal blij.Bij de eerste twee was dit niet het geval dus misschien ben ik er toch in gegroeid.

Groetjes Jes

Hoi,

Stijn krijgt ook nog volledige borstvoeding en we zijn voorlopig nog niet van plan om te stoppen. Ik hoop dat we het jaar minimaal vol gaan maken. bij mijn oudste moest ik na vijfenenhalve maand stoppen omdat mijn schildklier op hol sloeg en ik nog maar 48 kilo woog bij 1.72m. Bij de tweede kreeg ik dat al na drieeneenhalve maand, alleen hielpen de medicijnen toen niet en is mijn schildklier behandeld met jodium. Nu werkt mijn schildklier te traag en mag ik met de medicatie gewoon doorvoeden en dat doen we met veel plezier.

Groetjes van Marloes

Hallo,

Ik geef mijn dochter nu bijna 3 maanden volledige borstvoeding (met de nodige dips).
Over 3 weken moet ik beginnen met werken en dan wil ik gaan kolven, hopelijk kan ik het dan nog blijven geven. Ik zit nog wel op 7 voedingen per dag, s'avonds slaapt ze van 22:00 tot ongeveer 5:00.

Miekke

Lotte is vandaag precies 5 maanden en krijgt nog volledige borstvoeding. Ik ben pas van plan om te stoppen als ze het niet meer nodig heeft (dus gewoon met de pot mee eet).

Groetjes, Marisa

Finn is bijna 4 mnd en ook ik geef nog steeds bv. Ik werk thuis, dus kan zelf voeding geven. Soms zou ik wel eens de laatste voeding een gewone fles willen geven, zodat tie een keertje lekker langer doorslaapt. Want de ene keer komt tie om 2 uur, dan om 3 uur en dan weer een keer om 4 uur. Zit geen routine in!

Hoi,
Daniëlle is 3 maanden oud en ik geef nog steeds alleen borstvoeding. Ik ben nog niet aan t werk dus dat scheelt.
Ze krijgt nu 5 voedingen, de laatste zo rond 19:30u en dan slaapt ze door tot de volgende ochtend tussen 5.00u en 7.30u, dat verschilt nog weleens.

Hoi,

Lindy is nu bijna 12 weken en ik geef nog 3 voeding uit de borst.
Ik zou dit graag af willen bouwen, maar dat gaat voorlopig ff niet.
Ik ben allang blij dat het er nog maar 3 zijn en dat het nu goed gaat, al is het met tepelhoedje.

Heb nl teveel melk en drink nu saliethee om het te verminderen en volgens mij werkt het goed!!!
Toch is m'n borst errug vol als het bijna tijd is om te drinken. Zeker een maat groter dan anders en strak gespannen. Best pijnlijk!!
Maar eerst moet dat over zijn voordat ik weer een voeding kan laten vallen...balen!!

Borstvoeding geven is mij erg tegen gevallen!! Ik heb ook gewoon pech gehad, met 2 ontstekingen en spruw...
Maar ik vind wel dat ze bv erg aanprijzen maar niet vertellen hoe vervelend het kan zijn om ermee te stoppen.

Sannemams

Terug
Bovenaan