Wie geeft er nog borstvoeding??

Henrieke1984

New member
Wie geeft er zijn kindje nog borstvoeding en hoeveel ongeveer en ook nog nachtvoeding?

Nadia is nu 1 jaar en ze drinkt ongeveer 5/6 keer en ook 's nachts 1/2 keer.
 
Mijn dochter krijgt inmiddels flesvoeding en krijgt er nog 2 per dag. 's Nachts niet meer hoor. Is volgens mij ook helemaal niet meer nodig.

Drinkt ze alles bij elkaar nog 5/6 keer of 7/8 keer?
 
Hier gelijk met de fles begonnen, en mijn zoontje krijgt nog 2 flessen per dag en eventueel als hij erom vraagt 's avonds laat nog een nachtflesje.
 
Hoi!

Ik geef nog steeds borstvoeding! Ik geef Boaz smorgens een voeding smiddags 2 keer en savonds heb ik gekolfde melk met pap erdoor. Dus 4 borstvoedingen en ik geef een potje fruit en groente tussendoor.

Is het niet erg vermoeiend voor je? Zoveel voedingen en snachts ook nog? Ik denk niet echt dat ze zoveel nodig heeft..Omdat ze ook andere dingen erbij krijgt zoals brood, hapjes etc. Maar wat heerlijk dat ze nu nog aan de borst is!
Groetjes Stefanie
 
Hoi hoi
Goed van je dat je nog steeds BV geeft. Mijn dochter heeft tot 14 maanden bij mij aan de borst gedronken. Maar dronk ook de ene dag vaker dan de andere keer. Maar 7 a 8 keer is wel vaak maar als je er zelf geen hinder van hebt lekker doen! Ze gaan vanzelf meer andere dingen eten en drinken en minder bij jou drinken. Mijn dochter wilde op het laast steeds minder en uiteindelijk is ze gewoon gestopt met drinken aan de borst en sliep daarna gelijk helemaal door en langer... geniet er nog maar lekker van!

Groetjes S
 
Terug
Bovenaan