Wie geeft er nog bv?

Ik benieuwd wie er nog bv geeft? En als je er inmiddels mee gestopt ben, hoe heb je het afgebouwd? Ik geef op dit moment nog volledig bv maar ik ga afbouwen omdat ik al een maand praktisch elke dag een verstopte melkklier heb.
 
In de zin van ontsteking? he bah. Ik kan je niet helpen met tips over afbouwen. Ik geef nog volledig. Ik hoop dat ik het vol kan houden tot een half jaar ook nu ze fles weigert en ik ga werken.

Kan het een lactatiedeskundige je geen tips geven?
Succes!
 
Wat vervelend joh!! Ik geef ook nog volledig en wil het liefst dit nog een aardig tijdje volhouden. Ik had zelf vorige week een verstopte melkklier; pijnlijk is dat! Gelukkig ging het met wat goede tips snel weer over. Weet je ook waar het door komt?
 
Ik heb alles al geprobeerd, helaas met weinig effect. Op dit moment ben ik weer verstoppingvrij en dan ben ik ook weer helemaal positief maar na een paar dagen gaat t dan toch weer mis. Kleine verstoppingen overleef ik wel maar 1x per week heb ik altijd een verstopping van epische proportie en dan is het een en al drama. Mijn plan was idd ook een half jaar volledig maar nu heb ik door al het gedoe er een stuk minder plezier in. Sowieso wil ik heel langzaam afbouwen zodat ik toch aan het half jaar kom :).
 
Ik geef ook nog volledige borstvoeding. Ik had toevallig vorige week een melkblaar. Dat is ook nog niet helemaal over.
Ik wil ook het half jaar in ieder geval volmaken, maar vind het wel vervelend om op m'n werk te kolven. En soms drinkt m'n zoontje erg onrustig, waardoor ik me dan meteen zorgen maak of ik wel genoeg melk maak. Terwijl hij goed groeit, genoeg natte luiers heeft en ik genoeg kan kolven voor zijn voedingen. Stom die onzekerheid telkens! Hebben jullie daar ook zo'n last van?
 
Ik ben ook aan het kolven op mijn werk. Wel lastig soms om er tussenuit te piepen om te kolven. Is ook niet altijd haalbaar bij ons dus ik kolf dan maar wat later. Hoe lang doen jullie erover om te kolven? En hoe vaak per dag? Ik heb een enkele kolf en voor beide borsten heb ik wel ruim een half uur nodig. Ik kolf aan het eind vd ochtend en dan het liefst rond 15 uur nog een keer. Ik zit er over te denken om misschien een dubbele kolf aan te schaffen of te huren. Je halveert dan je kolftijd en het schijnt dat je ook meer melk kunt kolven ivm de toeschietreflex die bij beide borsten tegelijk komt.
 
Terug
Bovenaan