• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Wie geeft er nog bv?

ik kolf dubbel en doe dit 10 min. eigenlijk merk ik al dt na ruim 5 min al het melk er al uit is ( ongeveer 100 ml per borst). ik kolf om 11 uur en om 3 uur.
Die van 11 uur komt meer uit dan die van 3, maar dat komt vast omdat mijn dochter om 7 uur nog zelf aan mijn borst gedronken heeft!

Trouwens Sjess ik merk ook dat ik sowieso veel moet drinken
 
Ik ben nog steeds niet aan het afbouwen geslagen, eigenlijk zou ik vandaag beginnen... Maar ik vind het echt zo moeilijk om te stoppen! Op dit moment ben ik ook alweer 36 uur verstoppingvrij dus dan krijg ik gelijk weer hoop dat het nu wel goed zal gaan... Voor het geval dat het toch weer mis gaat heb ik lactatieremmende medicatie (bromocriptine) en salietinctuur in huis. Maar stiekem hoop ik natuurlijk gewoon lekker door te kunnen gaan... Overigens heb ik een lactatiekundige geraadpleegd maar zij kon ook niet verklaren waardoor ik nou steeds die verstoppingen heb. Ik doe echt alles om het te voorkomen, aanleggen gaat goed, ze drinkt ze goed leeg. Ik heb ook een goede kolf dus daar ligt het ook niet aan...
 
Sjess, ik kan me goed voorstellen dat je het moeilijk vind om te stoppen met bv!! Het is ook zo speciaal. Bij mijn 1e kindje 7 jaar geleden kreeg ik het advies om ook af te gaan bouwen na 4 mnd omdat ik heeel erg moe was. Ik vond dit toen ook erg moeilijk maar heb heel langzaam afgebouwd en uiteindelijk toch 6 mnd gegeven waarvan de laatste maand alleen nog 's avonds en 's ochtends. Ik neem nu goed mijn rust en eet en drink goed zodat ik het nu beter vol kan houden. Ik hoop dat je het verstoppingsvrij kan houden!
 
Terug
Bovenaan